PAS helmikuussa?
Heipsan,
nyt meille varmistui että Pas-päivä on tämän viikon torstaina ja ihan luonnolliseen kiertoon mennään. Nyt vain jännittää, että selviääkö ne meidän alkiot sulatuksesta. Yritän myös valmistautua henkisesti seuraaviin viikkoihin, jotka ovat erittäinkin stressaavia.
Muita samassa tilanteessa?
Kommentit (7)
Eilinen siirto meni nappiin ja kaksi alkiota siirrettiin. Nyt sitten jännitellään. Lugesteronit ovat nyt käytössä. 4.3. saa kuulemma mennä tekemään raskaustestin..
Hieno homma! Sitten vaan onnea matkaan kyytiläisille! :)
Menetkö veritestiin? Mut on aina aiemmin käsketty verikokeeseen, mutta nyt vain tekemään kotitesti. Luultavasti se johtuu siitä, että veritestipäivä olisi lauantai ja labra kiinni.
Meidän hoitopaikassa veritestiin käsketään pp 14 ja kotitesti tekemään pp 16. Se on musta aika jännä, kun jollain muulla klinikalla nuo päivät oli 12 ja 14.
Killa pp 6
Toiselle piinaviikolle selvitty, mutta kyllä vaan on nin toivoton olo tämän hoidon suhteen. Olen niin harvinaisen oireeton, että jostain syystä edes normaaleja lugejen yleensä vahvistamia oireita ei ole. Yleensä tässä vaiheessa esim. rinnat on jo selvästi kipeät, mutta nyt saa puristella oikein kunnolla, eikä sittenkään oikein kipua ole... Eilen ekat aivan heikot menkkakipumaiset tuntemukset. :/ Lauantaina sitten testaan, kun olisi illalla sellaista menoa, jossa "joutuu" nauttimaan alkoholipitoisiakin juomia, vaikka varsinainen testipäivä onkin vasta maanantai.
Minkäslaiset fiilikset siellä on? Sullakin alkaa eka viikko olla pulkassa. :)
Killa pp 10
Maanantaista asti ollut tosi etova olo ja palelee kokoajan. Välillä tuntuu et menkat ois alkamassa, vatsaan sattuu. Eihän näistä oireista tiedä, kun on aikasemminkin käyny niin et kroppa tekee temput..
Mulle lääkäri sanoi tosta testistä, että testipäivä on 14 päivää hedelmöittymisestä, eli periaatteessa mulla joko sunnuntai tai maanantai. Ajattelin tehä ekakotitestin ja kattoo sitten et meenkö klinikalle verikokeeseen. Ei oikein huvittais Helsinkiin lähteä kun se on aina kokopäivän homma, ja sit viel täytyy raahata tuo muksukin mukaan..
Tsemppiä!!
Lupaavia oireita siellä, toivottavasti on sitä itteensä! :) Peukut on sun puolesta pystyssä! bd
Täällä kävi kehnosti eli testasinkin jo tänään ja negahan se oli... Enhän mä oikein plussaan jaksanut uskoakaan, mutta ahrmittaahan tuo silti. :( No ei auta, kuin kaapia rahoja kasaan seuraavaa siirtoa varten. Maaliskuussa siis uutta yritystä kehiin.
Killa pp 13
Lauantaina alkoi tuhruvuoto ja viimeyönä sitten ihan kunnon vuoto.Eli ei edes raskaustestiä tarvi tehä,menkathan sieltä tupsahti.
Meillä alkaa homma kokonaan alusta, nuo kaksi kun olivat viimeiset alkiot pakkasessa.
Harmittaa tosi paljon..
Meinasin, etten osallistuisi tällä kertaa keskusteluun piinaviikoilla, mutta ilmoittaudutaanpa nyt sen verran, että täällä toinen helmikuinen PASsilainen.
PAS tehtiin lääkkeelliseen kiertoon viime lauantaina eli ystävänpäivänä. Jospa tuossa päivässä olisi jotain taikaa?! ;) Alunperin siirto oli tarkoitus tehdä perjantaina, mutta molemmat sulatetut alkiot selvisivät ja koska oli suunniteltu yhden alkion siirto, niin viljelivät niitä vielä päivän. Sitten niistä parempi 7-soluinen siirrettiin ja 6-soluinen hävitettiin. Nyt vähän harmittaa, että hyvä alkio meni hukkaan, mutta eipä voi mitään enää. Ensi kerralla täytyy jutella lääkärin kanssa, jos saisi 2 kyytiläistä, jos vastaava tilanne käy.
Tämä oli siis toinen PAS. Taustalla 1 IVF:n tuoresiirto ja 4 inssiä. Näistä 1 alkanut raskaus, joka oli kohdunulkoinen ja toinen kemiallinen raskaus.
En jaksa olla kovin toiveikas tämän hoidon suhteen. Varsinkin kun olen ihan kamalan stressaantunut työasioista tällä hetkellä, niin tuskin tähän kroppaan mikään tarttuu... No toivoa pitäisi tietty jaksaa pitää yllä, mutta olen taipuvainen ajattelemaan, että pessimisti ei pety. ;)
En tosiaan varmaan kovin aktiivisesti tule kuulumisia päivittelemään, mutta olen hengessä mukana sunkin hoidossa! Onnea huomiseen siirtoon! Toivottavasti saat oikein hyvän yksilön kyytiin! :)
Killa pp 4