Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen mieheen - kertoisitko puolisolle?

Vierailija
08.12.2008 |

Kertoisitko puolisollesi, jos olisit ihastunut toiseen mieheen? Mulla tällainen tilanne ja ajattelin, että menee ohi, mutta eipä ole mennyt. Haluan kyllä, että unohtuu. Mutta näen ko. henkilöä joka päivä ja tiedän että ajatukseni näkyvät päälle. Tää alkaa olla jo noloa.

Ajattelin, että menisi varmimmin ohi, jos kertoisin omalle miehelle, mutta mitähän siitä seuraisi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tosin näen "vain" muutaman kerran viikossa harrastuksen merkeissä) enkä ikinä kertoisi. Myöskään tämä kohde ei tiedä asiasta mitään.

Vierailija
2/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies mustasukkaista laatua vai ottaako huumorilla tälläisen. Itse en kertoisi. En haluaisi aiheuttaa turhaan pahaa mieltä. On myös vähän itsekästä kertoa vain sen takia, että haluaa sen omaltatunnolta pois. Toinen joutuu sitä sitten kantaan mielessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä moiset kerrotaan. Ymmärrän kyllä niitäkin jotka ei kerro. Omat mieheni ovat suhtautuneet aina asioihin hyvin kypsästi, toisaalta niin minäkin, niin ehkä se on vaikuttanut asiaan. Pitkissä suhteissa tuommoisia ihastumisia tulee ja menee ja "aina voi käydä ikkunaostoksilla vaikka olisi rahat lopussa". Kun vaan katsoo eikä koske eikä puhu (ihastuksesta siis, esim. työasioista voi toki puhua), niin ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
4/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuksen kanssa suhteeseen mahdollisesti - siinä tilanteessa on velvollisuutesi kertoa ja keskustella asiasta miehesi kanssa!!!

Mutta jos haluat eroon ihastuksesta niin vaihdat itse maisemia etkä vaan tapaa häntä enää. Välttelet. Ja yrität löytää omasta miehestäsi hyviä puolia, yhteistä kivaa jne.

Vierailija
5/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä keksi yhtään järkevää syytä miks pitäis kertoa. Ihastuksia tulee ja menee miks pitäis siitä omalle miehelle kertoa ja pahoittaa hänen mielensä?

Vierailija
6/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siksi, että toinen saattaa kuitenkin huomata, että toinen on jotenkin erilainen. Minusta on ainakin kivempi tietää syy kuin miettiä, että mitä selän takana puuhataan. Jos toinen on kuin puu-ukko, niin mitä väliä kertomiselle sitten on? Ei varmaan mitään.

Vierailija
7/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut enkä tule kertomaan,tosin mun "ihastukset"ovat olleet sellaisia että baari illan jälkeen olen miettinyt että olipas mukava tuttavuus ja mielessäni haaveillut mitä jos-juttuja mutta ne tuntemukset ovat viikossa / kahdessa hävinneet.Olen ollut uskollinen miehelleni ja tulen olemaankin,en ole siis ikinä pettänyt!

Ap,paras neuvo on että vaihdat maisemaa ihastuksesi kanssa..kyllä se ohi menee!

Vierailija
8/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään halua tuntea olevani epärehellinen miestäni kohtaan. Ajattelin, että jos kerron, tämä ihastus ei enää ole jännittävä salaisuus, vaan näen asiat niin kuin ne ovat ja unohdan ihastumiseni.

Maiseman vaihto ei niin vain onnistu sillä en ole valmis vaihtamaan työpaikkaa tämän takia. Mitä enemmän töissä ko. henkilöä välttelen, sitä vaivautuneempi sitten olen, kun joudun kanssaan vastakkain.

Tunnen olevani ihan teini, jota kaikki voivat lukea kuin avointa kirjaa, ja olen tosi kiusaantunut ja väsynyt tähän.

t. ap

Vierailija
9/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on mulla järkeä päässä omasta ihastuksestani huolimatta, että se on täysin minuno oma yksityisasiani ja sellaiseksi myös jää. Toinen juttu sitten olisi, jos olisin niin nuija että tekisin jotain todellisuudessa ihastukseni vuoksi ja se johtaisi suhteeseen, joka sitten johtaisi sellaiseen sotkuun, että miehellekin olisi kerrottava jossain vaiheessa. Mutta noista viattomista ihastuksista en todellakaan mene miehelleni kertomaan, niitä sattuu aina silloin tällöin pitkissä suhteissa ja menevät kyllä aikanaan ohi, kunhan siis on sen verran järkeä päässä että ei ala ihastuksiaan todeksi elämään.

Vierailija
10/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole enää mikään salaisuus. Ja et sä sitä itsellesi saa, sillä on puoliso ja lapset kotonaan. ja miehelläsi on tod.näk. omat ihastukset, keitä katsoo sillä silmällä. Myönnä ihastuminen reilusti ITSELLESI ja unohda sitten.

Vierailija
11/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole enää mikään salaisuus. Ja et sä sitä itsellesi saa, sillä on puoliso ja lapset kotonaan. ja miehelläsi on tod.näk. omat ihastukset, keitä katsoo sillä silmällä. Myönnä ihastuminen reilusti ITSELLESI ja unohda sitten.

Siis tunnustanut ihastumiseni itselleni. Enkä halua häntä itselleni, en todella.

t. ap

Vierailija
12/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on auttanut juurikin niin, että siitä ihastuksesta on lähtenyt se salaisen viehätys, ja usein ihastus on loppunut siihen paikkaan! Mies osaa myös suhtautua kypsästi, tiedostaa sen että ihastuksia tapahtuu myös naimisissa oleville... Eli mun kohdalla auttoi kertominen. Ainoa kerta kun en kertonut etenikin sitten niin, että mulla oli lopulta suhde siihen toiseen, ja mies sai tietää siitä... antoi kuitenkin anteeksi ja nyt menee hyvin, olen päättänyt olla uskollinen miehelleni.

Eli jos arvioisit että miehesi osaisi suhtautua asiaan kypsästi, sinuna kertoisin asiasta.

Tsemiä!

Vierailija
13/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimmillistä tuo ihastuksen kohde. Ajattele, että hänelle voi olla sellaisia ja sellaisia huonoja puolia etc.

Vierailija
14/14 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mielessäsi koe: jos miehesi olisi ihastunut toiseen naiseen niin haluaisitko tietää siitä? Siinäpä samalla vastaus omaan pulmaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi