Neuvoja kaipaan!!!
Mulla on pieni vauva, vähän yli kuukauden vasta. Rakastan vauvaa ihan hirveästi ja hän on ihaninta maailmassa. Mä rakastan kuitenkin myös itseäni ja miestäni ja haluaisin hemmotella meitä molempia jollain tapaa. Olen nyt alkanut olla aika väsynyt ja ärtyisä, mulla palaa hihat kun mies on paljon poissa (töissä) ja vauvan hoito kaatuu mun niskoilleni. Kuitenkin tiedän että mies tekee niin meidän kaikkien yhteistä tulevaisuutta ajatellen, eli en ole hänelle vihainen.
Haluaisin nyt kaikki hyvät vinkit, miten säilyttää perhesopu ja parisuhdekipinä pienen vauvan läsnäollessa. Mitä pitää ja saa tehdä, mikä pitää ehdottomasti jättää tekemättä? Onko teillä vinkkejä, miten saisin itseni tuntemaan oloni taas naiselliseksi ja haluttavaksi? Raskauskiloja jäi 5 eli ei ihan kamalasti, mutta ne tuntuvat. Joka aamu meikkaan perusmeikin, ei mitään övereitä. Kampaajalle ja vaateostoksille ajattelin mennä vasta tammikuussa, kun mieskin on enemmän kotona ja kun alet alkaa. Mutta mitä juuri nyt? Kiitos vinkeistä! (Myös vähemmän aineelliset vinkit otetaan ilolla vastaan!!!)