Silmälasien hinnoista?
ensiksikin linsseistä, ilmeisesti on varastovoimakkuuksia? Ja pinnoituksista. Ja tietysti pokista, onko laatumerkkejä tms.
Mutta aika halvalta kuulostaa. Jostain ehkä voisi saada vielä esullisemmin, mutta löytyisikö sitten halpiskehyksistä mieleisiä jne. Yleensä niiden mallisto on aika tavanomainen ja tylsä.
Kommentit (8)
Linssin 90 eur kappale, työ 70 eur. Ja siis tosiaan kahdet yksien hinnalla... t. ap
eli yksien lasien hinnaksi keskiverto, kaksien kunnollisten hinnaksi halpa. Eli teit hyvät kaupat.
sain pitkään tapella ja silti romut lasit. taittavat linssit.piti olla kovapppinnoitteiset ja pyh. kaikkea kanssa. en suosittele sitä kellekkään.
En nimittäin tiedä laseista mitään kun ovat ekat lasini. Ja myyjä oli eräs suuri suomalainen optikkoketju, ei mikään halpisnettikauppa. t. ap
Monitehot, kaikilla sektoreilla eri säädöt, prismaa, kovuutta ja suojausta.
Mulla on oudon muotoinen pää, sopivia ei meinannut löytä edes rahalla , lopullinen valinta maksoikin sitten vain kympin - eli pääosin linssien hintaa mulla.
Jostain kumman syystä sitä haluaa päähänsä sellaiset rillit, jotka omaan naamaan sopii... Ja niitä ei óle edes joka silmälasiliikkeessä.
Tilasin resepteillä netistä 45€.
Olin tänään näöntarkastuksessa. Sain 2 lasit yksien hinnalla (siis pokat ja linssit, molemmat x2) hintaan 419 euroa, sis työn, näöntarkastuksen. Onko kallista?