Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (38)
Nyt tosin viimeiset 10 vuotta oman aviomiehen kanssa.
Miehiä ollut kymmeniä, kymmeniä..... En millään pystyis laskemaan........
(No aviomiehen löysin vast 30v eli oli mulla aikaakin kun 14v aloitin;)
Mutta kuka nyt baarista yksin kotiin haluasi.. Aina sieltä miehen mukaan sai senkus otti vaan parhaan päältä :D
Aviomiehellä myös yksi eli minä :)
Eipä ole klamydiaa eikä HIV:tä, eikä tarvii kestää exiä tai miettiä vertaileeko se mies seksikokemuksia jne.
Kumpikaan ei voida edes kuvitella että oltais otettu "käytetty" puoliso,yäk
eli aviomieheni. Olen eka myös miehelleni. En todellakaan koe menettäneeni mitään.
oletko koskaan kuullut turvaseksistä?
Eipä ole klamydiaa eikä HIV:tä, eikä tarvii kestää exiä tai miettiä vertaileeko se mies seksikokemuksia jne.
Mulla on ollut kymmeniä seksikumppaneita, samoin miehellä, mutta nyt vain toisemme n. 15 vuoden ajan. Kyllä minun itsetuntoni sen kestää, että miehellä on ollut muita ennen minua. Ei hän vanhoja haikaile, ei seksin suhteen eikä muutenkaan. Me ei taas olis voitu kuvitellakaan ottavamme kokemattoman puolison.... :)
eli aviomieheni. Olen eka myös miehelleni. En todellakaan koe menettäneeni mitään.
Olen ainakin kokonainen, kun en ole menettänyt osaa itsestäni lukuisille seksikumppaneille. On nimittäin totta, että lukuisat seksikokemukset "syövät ihmistä", ihan tiedostamattakin. Mutta sitähän et voi tietää, jos normaali olotilasi on "rikkoutunut".
tarkkaa määrää en muista. Eikä ole ollut mitään tauteja, eikä olo tunnu mitenkään rikkinäiseltäkään :-). Kukin tavallaan, minusta oli jopa tarpeellista viettää muutama vuosi tosi villiä elämää, vaikka olen muuten taipuvainen seurustelemaan pitkään. Nykyisen miehen kanssa kohta kuusi vuotta ja sitä edeltävä pitkä suhde kesti melkein 10 vuotta.
exiä, yksi hairahdus, ja nykyinen mies.
Olen ainakin kokonainen, kun en ole menettänyt osaa itsestäni lukuisille seksikumppaneille. On nimittäin totta, että lukuisat seksikokemukset "syövät ihmistä", ihan tiedostamattakin. Mutta sitähän et voi tietää, jos normaali olotilasi on "rikkoutunut".
En ole menettänyt itsestäni mitään. Päinvastoin: Jokaiselta olen saanut jotain; uusia, yleensä ihania, taivaallisia kokemuksia. Ja niinhän sitä sanotaan että kokemukset kasvattavat, näin myös minulla. Eri asia tietysti olisi jos olisin joutunut kokemaan jotain huonoja kokemuksia seksiin liittyen, raiskauksen tms. kamalaa. Sitten varmaan tuntisin olevani jotenkin rikkonainen.
Btw, mistä tiedät mikä tässä asiassa on totta ja mikä ei, kun itselläsi ei ole kokemusta?
1 eli aviomieheni.
Miehelleni olen tietääkseni 5. ja ainoa jo 14 vuoden ajan.
siis ajalta ennen 1800-luvun porvarillista siveilyä :)
Olen 29 v. Ensimmäiset 10 v oli vain poikaystäväni, sitten vielliä sinkkukautta ja nykyään sitten taas mieheni.
Oma mieheni seurusteli myös ensimmäisen tyttöystävänsä kanssa niihin päiviin asti melkein kun minut tapasi. Hän ei ole koskaan ollut kuin exänsä ja minun kanssani. Jotain sutinaa ja sormipimppeilyä kyllä sitten muidenkin kanssa, muttei yhdynnässä asti.
Itse olen sitä mieltä, ettei seksikumppanien määrässä ole mitään pahaa, jos se kumppanien määrä ei ole itsetarkoitus.. Siis, niin ettei mieti, että "olen ollu nyt 31 ihmisen kanssa, tavoitteeni on 50".
Ollaan siitä onnekkaita että löydettiin kerralla hyvä =)
En oo vielä alkanut muita haikailemaan, vaikka ikä lähestyy uhkaavasti neljääkymppiä...
molemmat varmaan tosi hyvännäköisiä tapauksia... Kyllä se niin menee, että jos ei ole ollut ottajia, on siihen yleensä joku pätevä syy, olette jollain tapaa reppanoita, ulkonäöllisesti, käytökseltä tms. Mitä ylpeilemistä siinä on?
huomasit varmaan, että tämä rikkoutuminen onkin tiedostamatonta. Ja itse en ole tätä keksinyt, tämä on ihan tutkittu juttu. Ja näsäviisaille tiedoksi, en muista lähdettä mistä tämän olen lukenut.
En ole menettänyt itsestäni mitään. Päinvastoin: Jokaiselta olen saanut jotain; uusia, yleensä ihania, taivaallisia kokemuksia. Ja niinhän sitä sanotaan että kokemukset kasvattavat, näin myös minulla. Eri asia tietysti olisi jos olisin joutunut kokemaan jotain huonoja kokemuksia seksiin liittyen, raiskauksen tms. kamalaa. Sitten varmaan tuntisin olevani jotenkin rikkonainen.
Btw, mistä tiedät mikä tässä asiassa on totta ja mikä ei, kun itselläsi ei ole kokemusta?
Sinähän sen tiedät. Joillakin katsos on sitä moraalia. Toisin kuin eräillä.
Kumpikaan ei voida edes kuvitella että oltais otettu "käytetty" puoliso,yäkmolemmat varmaan tosi hyvännäköisiä tapauksia... Kyllä se niin menee, että jos ei ole ollut ottajia, on siihen yleensä joku pätevä syy, olette jollain tapaa reppanoita, ulkonäöllisesti, käytökseltä tms. Mitä ylpeilemistä siinä on?
Meidän kulttuurissa nyt vaan on niin, ettei pidä olla liian monia seksikumppaneita, siis ainakaan jos on nainen. Ympäristö paheksuu, ja siksi joku iloinen heitukka, joka on nauttinut kunnon seksistä erilaisten miesten kanssa, voipi tulla katumapäälle myöhemmin, eikä muistella menojaan hyvällä, vaikka ne olisivat hyvältä tuntuneet sillä hetkellä.
Seksi itsessään ei ole mitenkään ihmistä rikkoavaa, se on yksinkertainen akti, jonka kulttuurimme tekee monimutkaiseksi.
Eiks tämä ole ihan tavallinen määrä? En pidä sitä kovin paljona. Ikääkin kun on jo yli 40v. Ja tuohon sisältyy kaksi pitkää uskollista suhdetta, jotka molemmat yli 10 vuotta.
pitkäaikainen poikaystävä lukioajoilta ja aviomieheni, kohta 15 avioliittovuotta takana