Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minymon kukkatakki?

15.02.2009 |

Minymon kukkatakkia (tuota jossa vaaleanpunaisella pohjalla pinkkejä kukkia ja vihreää) olen kuvista ihaillut.

Ja harkitsen tuota takiksi 6-vuotiaalle.

Mutta millainen tuo takki oikein on malliltaan, onko kovin pitkä ja levenevä?

Eli sopiiko ihan arkikäyttöön ulkoiluun vai onko enemmän "parempi takki"? Kun ihan käyttötakkia jokapäiväiseen ulkoiluun etsin

Ja onko tuo kosteussuojatakki vai kuivalle kelille?

Te jotka olette takin nähneet/ostaneet kertokaa kokemuksia, kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse koin kyseisen takin enemmän hametakiksi kuin ihan pihatakiksi - meille tuo takki ostettiin siis hameen kanssa käytettäväksi. Takki on vettähylkivän oloista kangasta, mutta ei varsinaisesti vettäpitävä. Malliltaan se on alaspäin levenevä, näytti päällä yllättävänkin paljon A-malliselle (varsinkin edestäpäin) vaikka ei kuvassa mielestäni juurikaan näytä sen malliselle. Helma on melko pitkä, 92-senttisen takin helma oli reilun kymmenen senttiä pidempi kuin esim. 98-senttisen PO.P:in kuoritakin helma. Meidän noin 84-85 senttisen tytön päällä tuo 92-senttinen takki tuli ihan reilusti polvien alle. Meillä ainakaan noin pitkä ja leveähelmainen takki ei toimisi pihakäytössä, mutta en sitten tiedä jos 6-vuotiaat leikkii jo rauhallisemmin kuin 1,5-vuotiaat?

Vierailija
2/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy siis miettiä vielä uudelleen tuon takin hankintaa, kuulostaa siltä että ei taida olla paras mahdollinen ulkoilutakiksi.

Olisiko joku nähnyt jotain vastaavanlaista kuviollista takkia joltain muulta merkiltä joka olisi enemmän sopiva pihakäyttöön kuin "edustustakiksi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki kukkakuosinen takki, malli muistaakseni nimeltään Helma. Mielestäni se sopii myös pihakäyttöön, saumatkin on teipattu. Itse tilasin juuri sellaisen, vaikka ensin oli tuo Minymo tarkoitus tilata. Tuossa Helmassa on mielestäni lisäksi aivan ihanat puhvihihat ja selässä kauniit laskokset. Meillä on viime vuoden mallistosta samanniminen vaaleanpunainen takki ja se on päällä niin syötävän suloinen! :)

Vierailija
4/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löytyyhän tuota samaa kuosia isommille, vähän erilainen malli tosin, nimeltään Nonie. :)

Vierailija
5/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takki mieleen kuin marsipaanillekin, eli tämä http://www.kuperkeikka.fi/ticket-to-heaven-1/nonie-takki.html

Vierailija
6/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset housut yhdistäisitte takkiin? Entä minkä väriset asusteet?

Vierailija
7/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin ihan peruspunaista tai pinkkiä, katsotaan mikä sopii parhaiten. Minulle henkilökohtaisesti tärkeintä on, että housut ja asusteet ovat täsmälleen samansävyisiä.. Se tekeekin asustelusta aina hankalampaa, koska esimerkiksi pinkin, limen ja turkoosin sävyjä on niin monenlaisia! :-0 Asia on tällä hetkellä erittäin ajankohtainen, koska yritän kovasti etsiä poikieni vaatetukseen istuvia rukkasia ja fleecekangasta/trikookangasta pipoja varten.. :)

Vierailija
8/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaalle tyttärelleni. Ja kyllä, meille se tulee ihan pihakäyttöön. Ja toivottavasti mahtuu vielä syksyllä kun menee kouluun.

Takki on KAUNIS ja ihana päällä. On puoliväliin reiteen, levenevä, tosi mukava tytön mielestä päällä.

Ostin myös raikkaat vihreät vedenkestävät Minymo housut. Asu on aivan mahtava ulkoiluun!!! Mutta ei ehkä kovin rämäpäälle...ei siis kangas kestä hurjaa puissa kiipeilyä.

Olen kyllä tosi tyytyväinen. Käytössä tietty ei vielä ole ollut...mut käsituntumalla sanoisin että aivan mahtava.

Kaupunki/vierailytakiksi meillä sit Monsoon takkeja. :)