Lue keskustelun säännöt.
help kysymys pk kortin voimassa olosta..
14.02.2009 |
uusi kortti tuli postissa ja vanhassa on päivämäärä 03/09. Eli on vielä vanha voimassa? Voinko ottaa uuden jo käyttöön vai mahtaako toimia vielä??
Help!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vanha ei toimi 31.3.2009 jälkeen