Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa tapailusuhde..? Kun ei haluaisi?

Vierailija
14.02.2009 |

Olen tapaillut ihanaa miestä viisi kuukautta, tunnettu ollaan yhdeksän kuukautta. Mies on kaikin puolin juuri sitä mitä mieheltä haluan, hänessä on vain yksi vika - se pahin. Hän ei välitä minusta tarpeeksi :( Hänellä on ollut vaikeita suhteita ja vaikeita eroja, ja alusta asti hän on sanonut että ei halua seurustella. Tapailtu ollaan, mutta miehen töiden (tekee keikkatyötä ja on paljon reissussa) tapailutkin ovat harventuneet. Viime tapaamisella ei ollut seksiäkään. No eipä aina tosin ole ollut muutenkaan.

Olen itse ottanut asian puheeksi parikin kertaa, kysynyt haluaisiko mies lopettaa suhteemme. Olen tehnyt selväksi että en halua syyllistää tai syytellä enkä aio heittäytyä hankalaksi jos hän haluaa erota, haluan vain tietää missä mennään enkä halua tuhlata aikaani suhteessa jossa kiinnostus on täysin yksipuolista. Ja että ymmärrän kyllä, riiittää että sanot! Ei kuulemma halua erota, on vain niin kiireinen ja aina väsynyt. Olen sanonut myös, että tässä vaiheessa en halua enää olla pelkkä pano, johon mies vastasi että et sä sitä olekaan.

Mä välitän tästä miehestä tosi paljon, mutta nyt alkaa tuntua että tämä on kestänyt samanlaisena liian kauan :( Olen mennyt miehen luo jo kahdesti lopettamaan suhdetta, soittanut samalla asialla muutamankin kerran, mutta heti kun näen hänet tai kuulen äänensä, kaikki huolet häviää ja mikään ei paina mieltä ja suhteen lopettaminen tuntuu lähinnä hassulta ideatla. Kaikki siis ok kun nähdään, mutta sitten kun on oltu muutama päivä erossa eikä mies ota yhteyttä... on niin ikävä etten tahdo pysyä kasassa! Tuntuu että alkaa pää hajoilla tän asian kanssa. TIEDÄN että järkevintä olisi kai vain dumpata suhde ja yrittää unohtaa, ainahan se aika parantaa... mutta millä mä revin itsestäni sen rohkeuden, kun en haluaisi erota! Enkä jatkaa näinkään! ARGH!!!

Sanokaa joku jotain, ihan mitä vaan, alan olla aika hajalla täällä... :(((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa. Jos tilanne on sellainen, että miikat on plussia suuremmat, kannattaa lähteä. Mutta onko se sellainen?

Tää oli todellakin vastaus luokasta "ihan mitä vaan", mutta parempaakaan en osaa.

Vierailija
2/12 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laski päiviä kuinka kauan siinä meni niin ei oikeastaan sitten enää itseäkään kiinnostanut kun aloin olla niin loukkaantunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan heti mieleen että aika selvästi kuulostaa siltä että sä haluaisit enemmän ja miehelle riittää nykyinen tilanne. Ei toi tule tosta etenemään, siltä se nyt vaan kuulostaa:/

Kakkosen ehdotus oli hyvä, älä ota MITÄÄN yhteyttä ja yritä miettiä muita asioita ja teet omia juttuja, pidät itses kiireisenä.

Näet kauan kestää ennenkuin ehdottaa tapaamista. Ja jos se suhde itekseen hiipuu niin sittenhän se on selvä peli.

Luultavasti mies ei vaan ole valmis mihinkään vakavampaan, ja sä vaan hajotat itteäs jos rakastut siihen.

Mä olen myös tapaillut yli puoli vuotta yhtä miestä eikä kai olla kumpikaan valmiita vakavampaan suhteeseen ja silti ärsyttää kun asiat ei etene mihinkään suuntaan. Ois kai jo jotain tapahtunu jos ois tapahtuakseen, jotenkin tuntuu että haaskaa aikaansa vaikka ihan mukavaa on ollut. Vaan ei se riitä:)

Vierailija
4/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että mies haluaa sekä pitää sinkkuelämänsä että seurustella. Väittää kyllä kyllä että en ole pelkkä pano ja että haluaa oikeesti olla mun kanssa mutta en oikein enää jaksa uskoa siihenkään enää. Asiasta ollaan kyllä puhuttu ja mies tietää että kohta multa loppuu kärsivällisyys.

Mäkin olen jo pari kertaa ollut menossa lopettamaan suhteen mutta jotenkin sitä sitten vaan kuitenkin on niin hyvä olla etten ole saanut sanottua sitä kuitenkaan. Kerran tein myös niin että en ottanut yhteyttä; kesti 4 päivää ennen kuin mieheltä tuli tekstiviesti, jossa pahoitteli tilannetta. Mutta sitten toisaalta hän saattaa kyllä välillä soittaa päivittäinkin.

Tänään ajattelin tehdä lopullisen pesäeron mieheen, kunhan herra nyt suvaitsee herätä krapulastaan ja soittaa minulle (jos soittaa). Suosittelen teille muillekin samaa, ei tällaista tarvitse oikeasti sietää. Jos aikuinen mies ei tiedä mitä haluaa tai ei uskalla sitoutua, ei siihen kannata jäädä roikkumaan.

Vierailija
5/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aika samassa tilanteessa: mies sanoi, että haluaa vain tapailla ei oikeasti seurustella. Minä ajattelin, että ei väliä ja mitä eroa noilla edes on. No 9 kk tapailun jälkeen mies meni panemaan toista naista, koska "eihän me seurustella eli ei ole pettämistä". halusi silti jatkaa samaan tapaan kuin ennen.

Tässä vaiheessa tajusin viimein jättää miehen. Kyllä ne haluaa olla tosissaan yhdessä, jos rakastavat. Ikävä tosiasia...

Vierailija
6/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Onko ap saanu päätöksiä tehtyä?

Vierailija
7/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ikää minkä verran? Jos jo vähän enemmän, niin kannattaa miettiä sitäkin, että tuhlaat samalla kuukausia, joiden aikana voisit tavata vielä ihanamman miehen, joka haluaisi sitoutua sinuun.

Vierailija
8/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ota hänestä etäisyyttä! Älä soita, älä laita viestejä. Jos mies välittää yhtään sinusta, niin hän ottaa yhteyttä. Jos ei, niin mies ei todellakaan välitä sinusta ja on sinun itsesi kannalta parempi, jos homma kuivuu kasaan. Tuossa on kaikki ainekset siihen, että särjet sydämesi.

Kokemusta on...

Vierailija
9/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin älyttömän rakastunut, että olisin suostunut mihin vaan... Rikoin itseni tosi pahasti ja kaikkein pahinta oli se, että tulin raskaaksi kumista huolimatta. Tämä tapahtui tietenkin juuri silloin, kun olin vihdoin ja viimein kypsynyt "suhteeseen". Nyt olen sitten lapsen vuoksi koko loppuelämäni kiinni tässä miehessä. Vielä viiden vuoden jälkeenkin sydämeni särkyy tyyliin kerran viikossa, kun mies hakee poikansa luokseen yöksi... Mies ei tiedä, että riudun yhä ikävästä. Jos kertoisin, niin hän ei haluaisi satuttaa minua ja vähentäisi pojan tapaamisia. Sitä en pojalle halua. Joka tapauksessa jos mies haluaa jonkun naisen, niin mikään maailmassa ei pidä häntä erossa naisesta.

AP: Repäise itsesi pois vielä kun voit. Mies ei välitä sinusta tarpeeksi. Satutat itsesi, jos et jätä miestä. Muista, että jos jätät, niin mies saattaa jopa tajuta, että mitä menetti...

olin aika samassa tilanteessa: mies sanoi, että haluaa vain tapailla ei oikeasti seurustella. Minä ajattelin, että ei väliä ja mitä eroa noilla edes on. No 9 kk tapailun jälkeen mies meni panemaan toista naista, koska "eihän me seurustella eli ei ole pettämistä". halusi silti jatkaa samaan tapaan kuin ennen.

Tässä vaiheessa tajusin viimein jättää miehen. Kyllä ne haluaa olla tosissaan yhdessä, jos rakastavat. Ikävä tosiasia...

Vierailija
10/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin edelliset "puhujat". Minun laajalla kokemuksellani (tosi on..) mies osoittaa kyllä että haluaa sitoutua, jos hän sinua rakastaa ja haluaa sitoutua. Kaikki muut ovat viime kädessä selityksiä. Saattaa pyörittää useaa naista samaan aikaan jopa (ei välttämättä), joka tapauksessa ei tykkää tarpeeksi.

Mietin itse juuri hiukan samanlaisia kysymyksiä. Minulla on kiinnostunut mies tiedossa. Sain häneltä ystävänpäiväkortin, jossa hän puhui "intohimosta". Jos haluaisin seksisuhteen, niin sitä olisi tiedossa siis ehdottomasti. Mutta kun en halua pelkkää seksisuhdetta, haluan miehen, joka rakastaa minua. Tietysti rakkaus voi tulla kuvioihin seksinkin kautta. Mutta oma elämäntilanteeni on sellainen, että itse haluan ja tarvitsen sitoutumista, rakkautta ja vakituista yhdessäoloa.

Tällä kertaa aion laittaa omat tarpeeni etualalle. Olen riittävän monta kertaa tehnyt toisinpäin.

Vierailija
11/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle, parin kuukauden taukoa ja mietintä aikaa molemille? Sinä saisit omat ajatukset kasaan ja mies voisi miettiä myös suhdettanne.

Mulla myös saman tapainen tapailusuhde, on tunnettu vasta vähän aikaa, hiukka alle puolivuotta ja mies sanoi mua pelkäksi panoksi, mun ystäville. No, sainpahan tietää missä mennään. Tuosta loukkaannuin ja olen vähentänyt yhteydenpitoa mieheen, mutta jos en itse soita niin mies soittaa joka ilta ja kysyy mikä mulla on.

En kyllä ole rakastunut ollenkaan ja se vähäinenkin ihastuksen hippunen katosi miehen sanomisien johdosta, olen kanssa itse miettinyt että ihan turhaan tuhlaan aikaa. Kun kumpikaan ei taida sen kummemin välittää toisista.

Vierailija
12/12 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla päätös horjuu hiukan mutta edelleenkin olen siis lopettamassa suhteen. Tuollaista taukoa en kyllä kannata, kyllä se on joko tai. Huonoimmassa tapauksessa sun tunteet säilyy tauosta huolimatta mutta mies hankkii uuden panon. Ja sitten vasta sattuukin...

T. nro5, se joka oli lopettamassa suhteen kunhan mies vaan soittaisi (ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän