Mitä ajattelet kun näet Geisha-kuulat mun vessan peilikaapissa?
En ole koskaan nähnyt tarpeelliseksi piilotella niitä sen kummemmin. Ihan näkösällä vessan kaapissa, jonka ovi useinmiten auki
Kommentit (39)
Suvullani kun ei ole mitään käytöstapoja vaan olempa huomannut siskoni vilkaisevan jopa yöpöydän laatikkoon... Mitähän sieltäkin mahtoi etsiä.. Roskiskaappiin se vilkaisee aina nähdäkseen ollanko juotu olutta viikonloppuna (Juodaan miehen kansssa hyvin vähän, mies 1xvko 6-pack ja minä korkeintaan oluen pitsan kanssa, eikä koskaan arkena eli vahtmiseen ei ole mitään aihetta). Todella ärsyttävää... Eli ihan sama onko kuulat avoinaisessa kaapissa tai kondomit keittiön pöydällä kun ei niitä kuitenkaan pysty piilottamaan. Mutta kyllä meill pidetään kaappien ovet kiinni ihan jo siisteyden vuoksi. Miksi ihmiset oikein jättää ovet renkumaan? Kaapit pölyttyy ja huoneen yleisilme on sekava ja epäsiisti?
Sattui jäämään ne kuulat eteisenpöydälle kiireessäni työhön lätiessä. Samana päivänä olikin sitten (oli sovittu) kiinteistöhultomies ja isännöitsijä käyny säätämässä patterien lämpötiloja. Siinä varmaan ihmettelivät sitäkin asiaa.....
Panon jälkeen ajattelin, että ei nuo toimi tai sitten niitä ei ole käytetty tarpeeksi.
-Kahden naisen mies
seksiä harrastaessani huomasin että toimii ne ja saman huomas mieskin ;)
Panon jälkeen ajattelin, että ei nuo toimi tai sitten niitä ei ole käytetty tarpeeksi.
-Kahden naisen mies
Joka kuitenkin on unohtanut käytöstapansa...
Lääkekaappi on kylppärissä, ja en edes tiedä onks sinne kukaan kurkkinut..?
Geishakuulathan ei ole mikään seksilelu, mutta melko intiimi juttu kuitenkin. Onhan monella tamponilaatikotkin näkyvillä vessassa.
Siellä roikkuivat naulakossa, mutta seuraavana päivänä olivat kadonneet..((:
Kyllä kaikki aikuiset kai nykyaikana tietää, miten tärkeää lantiopohjan lihasten jumppa on.
Enemmän syyttäisin itseäni, että edes katsoisin toisten tavaroita.
Kuitenkin jokaisen oma asia missä niitä säilyttelee. Minullakin tamponit näkyvillä veskin hyllyllä.
Jos kaapin ovi olisi auki. Jos se olisi kiinni, en ajattelisi mitään koska en kurki toisten kaappeihin.
En ihmettele että sulla on ne vessan kaapissa mutta sitä kyllä ihmettelen että ne ovat kaikkien nähtävillä (=ei edes yritetty laittaa pois näkösältä)..
Eli sama homma kuin tamppoonien, siteiden ja kortsujen kanssa..
Intiimitavarat olis hyvien tapojen mukaan tarkoitus säilyttää jossain poissa näkyviltä..
ällöttäis et joku roikottaa vessan kaappeja auki. g-kuulat ei sais aikaan sen kummempia ajatuksia, mut muuten pitäisin sua aika epäsiistinä ihmisenä.
Mulla on jäänyt kiireissä käytetty terveysside lattialle!
Ja valitettavasti sen näki muutkin!
tiukassa pillussa. turha ostos, käytän korkeintaan jos on pidätysvaivoja synnytyksen jälkeen. ei ole ukko ainakaan löysästä pillusta valittanut. ap
sillä en geisha-kuulia tunnistaisi, jos sellaiset näkisin.
tiukassa pillussa. turha ostos, käytän korkeintaan jos on pidätysvaivoja synnytyksen jälkeen. ei ole ukko ainakaan löysästä pillusta valittanut. ap
vedettyä pois mun sisuksista. Pelkäsin että naru katkeaa ja kuulat jää mun sisuksiin
ei sen likaiset lelut eikä paikan tiukkuus.... Miksi tällainen aihe piti laittaakaan tänne?!??
kuulat ja tamponit ei herätä mussa juuri ajatuksia.
tosta tuli mieleen, et pitääkö muka tamponitkin pitää pois näkösältä?? ketä urpoa ne muka loukkaa?
onhan vaikka kynsisakset ja saippua ja rasvatkin hygieniatuotteita... jne...
Ajattelisin että sul on löysä alapää mihin vaivaan olet ostanut kuulat ja nyt ne pölyttyy tuossa. Ja lopputulema olisi siis että alapää ei ole tiukimmasta päästä.