Lue keskustelun säännöt.
Meidän kohta 3kk syö peukkua! Onks tää joku vaihe vai pitääkö ryhtyä toimenpiteisiin?
14.02.2009 |
Siis vieroitukseen. Vaikka onhan toi tyttö sulonen, jos itkee, katsoo nyrkkiään, päästää 2 kertaa rauhallisen hymähdyksen ja sujauttaa peukun suuhun.
Kommentit (2)
Meillä poika söi kak vuotiaaksi ja sitten lopetti itse, ihan itsestään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä tarjoaisin tuttia tai jotain harsoa imeskeltäväksi. Rintakin olisi luonnollisesti hyvä.