Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut mitään raskausoireita ennen kun testi on näyttänyt positiivista?

Vierailija
14.02.2009 |

Mietin vain, omia "oireitani".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut toiveikas olo ja monia oireita jo ennen kuin testi on näyttänyt plussaa, ja olen ollut mooonta kertaa täysin varma että olen raskaana. Niin vain ei olekaan plussatestiä tullut.

Oma pääsi saa aikaan oireita jos toivot todella olevasi raskaana ja tiedät sen olevan mahdollista.

Vierailija
2/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakasta ja heikkoa pahoinvointia, vatsasta nipistelyä, lämmön nousua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sellainen äkillinen heikotuskohtaus. Tein siitä muutaman tunnin päästä testin ja positiivista näytti.

Kun odotin raskautta, oli "aina" jotain oiretta. Vatsan nipistelyt, rintojen arkuus jne. enteilee myös kuukautisia, ei vauvaa.

Vierailija
4/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaankin sanan toiveajattelu ;-)))

Vierailija
5/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikea erottaa. Oikeastaan suurin ero mulla on ollut se, että raskaana ollessa mulla on jo viikkoa ennen sitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, rinnat alkaneet turvota niin paljon, että koko iho on kihelmöinyt ja ollut punertava.

Muuten menkka- ja raskausoireet ovat samanlaiset.

Vierailija
6/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen silti arvellut oikein, koska rintojen arkuus ollut paljon suurempaa kuin tavallisissa menkkaoireissa. Lisäksi pahaaoloa ja heikotusta on kyllä ollut, mutta pelkästään se menisi toiveajattelun piikkiin helposti.

Vierailija
7/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se supistelee aika tavalla ennen kuukautisten alkuakin.

Vierailija
8/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on ollut oire, tosin nyt luulin sen johtuvan vieroituksesta, mutta olinkin samaan aikaan raskaana.

Vierailija
9/9 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä pitää sitten olla joka päivä 37+ kainalosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi