APUA lääkäriinkö?? Kaveri puri meidän 5v ja nyt puremassa ihottumaa??
Pureminen tapahtui 4 vrk sitten,ensin siinä oli hampaan jäljet ja JÄTTI mustelma,sitten mustelma alkoi haaleta ja siihen muodotui kutiavaa pientä punaista näppyä??
Minkä lie raivotaudin saanut...??
Kommentit (9)
eikä tässä oo siitä kysymys... pojat on oikein hyviä kavereita edelleen ja asia sovittiin.
MUTTA mites tuo ihottuma? Vaivaa aikalailla mua.
Ja niin se purema kohta on tuossa rinnan/nännin alapuolella just.
ap
Onko nykyihmisillä järki hukassa? jos niin kovasti huolestuttaa, niin miksi ihmeessä et HETI soittanut päivystykseen, vaan tulet kyselemään jostain samperin vauva palstalta???????? hei haloo...
Iho ei mennyt rikki. Nyt vain ihmetyttää tuo ihottuma.
Ja ihan kuule luulin,että tämä on ns vertaistukipalsta mutta pääsee tosiaan aina unohtumaan nää idiootit jotka täällä karjuu kommenttejaan joka asiaan.
ap
ja sittenkö ei enää huolestuttais, jos täällä sanottais ettei mitään vakavaa?
Ymmärrän ap kyselemisen täällä palstalla ihan täysin.
Hää vaan tiedustelee, että onko kenellekään muulle sattunut vastaavaa.
Ja hetihän tuossa näyttäisi yksi olevan jolle samanlainen tapaus on käynyt.
Eri asia olisi jos täällä joku kysyisi, että poikani kaveri puri hänen kätensä poikki, pitäisikö mennälääkäriin? Silloin kyllä ihmettelisin :)
Jos vaikka kuulisin,että se on normaalia tuollaiseen pieneen puremaan...
Katsos,en ole NIIN huolissani kuin sä ehkä käsitit. En mä nyt tosiasiassa usko pojan saaneet "raivotautia" :)
Luulen ITSE,että tuo on vaan ihon reaktio,ei muuta,mutta sitäkö ei saisi kysellä muiden mielipidettä..
Minusta lähinnä aika uusavutonta HETI rynniä päivystykseen vaikka kotonakin pärjää/pärjäisi.
Aika monet nykyään ryntää heti ekana sinne läääkäriin...
ap
mennään lääkäriin jos iho on mennyt rikki? Jos ei ole niin kotihoidolla (pesu&desinfiointi) pärjää.
Jos ihottuma leviää niin soita päivystykseen? Mutta jos ei leviä niin tosiaan on varmaankin vain jokin ihoreaktio.
laittaisin ihottumakohdan päälle vähän hydrokortisonia. Raivotautia tuskin lienee. En menisi lääkäriin ellei puremakohta ala punoittaa/ laajerne/ turpoa/ kuumottaa.
Häntä purtiin päiväkodissa käteen.
Sen jälkeen puremakohtaan on tullut ihottumaa. ihmettelinkin, että miksi siihen ihottumaa tuli? Johtuukohan vain ihon kuivumisesta?