Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osaisin ujona ihmisenä tutustua erääseen naiseen johon haluaisin...?

Vierailija
13.02.2009 |

Hän on yrittänyt hieroa tuttavuutta jo pitkään (näen häntä harrastuksen parissa, hän on töissä ja minä harrastamassa :)...... tosin nyt en ole harrastanut aikoihin joten en ole häntä nähnytkään. Mutta tilanteeseen tulee muutos.

Niin, siis hän on todella mukava ja kaikkea, epäilen että tilanteeseen liittyy myöskin hieman seksuaalista kemiaa (siis molemmin puolin, itse olen tosin kokematon mutta kiinnostusta on).... minun on jotenkin hirveän vaikea olla luonteva hänen seurassaan, häkellyn ja takeltelen... MITEN osaisin rentoutua ja olla mukava ja reipas niin että pääsisimme lähemmäksi toisiamme? Ja please, pyydän että vastaisitte asiallisesti....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tapahtuisi kohtalaisen nopeastikin, kannattaa varmaan yrittää tehdä se ujoudesta huolimatta. Rohkeasti vain, kysyt seuraavan keramiikka- tai espanjan- tai mikäsenytonkaan-tunnin lopuksi, lähtisikö se sun kanssa vaikka kahville. Jos te ette tapaa vapaa-aikana, te ette oikein voi ystävystyäkään.

Se, että nainen itse on hieronut tuttavuutta, on hyvä alku. Luultavasti hän yllättyy iloisesti. Sun on nyt rohkaistava itsesi. Älä kuitenkaan rokaistu liikaa ja ala heti kättelyssä sotkea sitä seksuaalisuutta mukaan peliin, vaan aloita kaverilinjalta.

Ihastus on ihana asia, mutta jollei joku ole aktiivinen aloitteentekijä, se jää vain kaipaaviksi katseiksi.

Vierailija
2/2 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan niin tollo että menen ihan jotenkin jumiin hänen lähellään, en osaa sanoa mitään järkevää tai siis tarkkailen itseäni niin paljon että tunnen itseni ihan hölmöksi ja käyttäydyn sen mukaan :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi