mitä tehdä????
Olemme kesällä saamassa esikoisemme ja nyt mieheni on päättänyt että haluaa syksyllä täyspäiväisesti opiskelemaan. Minua pelottaa ajatus sillä millä sitten elämme? Nyt jo välillä tuntuu olevan tiukkaa, mitä sitten kun minun "tuloillani" lyhentää juuri ja juuri asuntolainan ja mieheni ei "tienaisi" opiskelu aikoinaan sitäkään, millä maksamme kaikki muut kulut; sähkö, puhelinlaskut, RUOAT jne?? emme millään. Mieheni ei tätä ymmärrä, emme voi keskustella aiheesta koska vain riitelemme, hänen mielestään en tue häntä tarpeeksi ja syy on vain minun kun aiheesta tulee riita. Minä vain ajattelen lapsen parasta, että hänellä on kaikki hyvin; katto pään päällä, ruokaa ja rakastava perhe. En tosiaan tiedä mitä tehdä :(
Kommentit (2)
meidän lapsia on ollu pakko kotihoitaa 4 vuotta sairauksien takia ja on tehty se vuorotellen.. alunperin mun oli tarkoitus opiskella, mut hankin p****duunin et lapset voi olla kotona ja saadaan ees jostain rahaa.. kitkutan sillä ajatuksella että pian pääsen kouluun.. mies lähtee vielä töihin ja menee opiskelee sit kun mulla tutkinto kourassa (miehellä siis on jo ihan hyvä tutkinto mut haluaa vielä paremman, mulla ei ole hääppönen).. näin se vaan menee, aikuisen on osattava joustaa!!!!!!!
että viivyttäisi koulun aloittamista vuodella. Sinä ehdit jo takaisin töihin, ja hän voisi valmistautua tulevaan opiskeluun suorittamalla tulevana vuonna valmistavia opintoja, lukemalla tulevia tenttikirjoja ja muutenkin orientoitumalla opiskeluun esim säästämällä rahaa tän vuoden aikana esimerkiksi jättämällä kalliita harrastuksia katkolle.