Voiko yli 100kg painava mennä lintsin laiteisiin ?
Näköjään pitäisi mennä lasten mukaan laitteisiin jonkun aikuisen. Ovat molemmat yli 100cm pitkiä, mutta alle 120cm.
En saa ketään toista mukaan. Muuten menisin mielläni laiteisiin, mutta kun olen niin iso etten tiedä mahdunko niihin ja kestävätkö ne panoni ?
Lapsille on synttärit olisi siksi kiva viedä ne viettämään synttäreitään lintsille.
Vai olisiko parempi mennä suosiolla Heurekaan tai johonkin sisäleikkipaikkaan ?
Kommentit (14)
lasten karuselliin ja sitten normaalipainoiset saa heitellä niitä kermaleivoksilla siinä...
kyllä pitkät miehet painaa yli sata kiloa ja käyvät laitteissa.
Siis riippuu miten paino on jakaantunut. Itse en mahtunut ja kyllä hävetti.
Nyt olen laihiksella ja mahdun ensi kesänä.
mutta jaloista loppuu parissa laitteessa verenkierto kun reisille tulee niin tolkun tiukka puomi :D
itse talleilta kysellyt saako 143 kiloinen ratsastaa...
En kysy v¤ttuillessani, vaan ihan mielenkiinnosta. Isoja hevosia on olemassa ja kantoivathan ne ritareitakin haarniskoineen.
kyllä pitkät miehet painaa yli sata kiloa ja käyvät laitteissa.
Siis riippuu miten paino on jakaantunut.
Joissain laitteissa on muistaakseni pituusraja (ettei pää kolahda!) mutta enimmäkseen mahtuivat jalatkin mukavasti.
Jos kaikki ylipaino on mahan kohdalla, niin turvatanko saattaa painaa...
Lintsillähän on "varavanhempia", jotka käyvät lasten kanssa laitteissa jos oma aikuinen ei voi tai halua.
Lintsillähän on "varavanhempia", jotka käyvät lasten kanssa laitteissa jos oma aikuinen ei voi tai halua.
Sillä aikaa niiden omat lapset voi käyttää sinua pomppulinnana
Painu takaisin porvooseen, et ole hauska.
siis se missä piti yrittää pallolla tiputtaa niitä vedenneitoja altaaseen. Sitä voisi vaan päivittää sillä tavoin että lavetilla istuisi yli satakiloinen av-mamma mäkättämässä. "Kaikki alle 30-vuotiaat on teiniäitejä ja yli 32 vuotiaat mummoäiteijä"- tekstiä niin kyllä menisi palloja kaupaksi...
niin näin kun erään miehen piti poistua laitteesta koska turvakaarta ei saatu kiinni hänen lihavuutensa takia...Ja eikä hänkään kyllä mikään valtava ollut.
soita lintsille tai laita sähköpostia etukäteen niin tiedät. anonyyminä ei ole noloakaan, paikan päällä kysyminen ois nolompaa! rohkeesti vaan, kysyy sitä ihmiset kummallisempiakin asioita. nimim. itse talleilta kysellyt saako 143 kiloinen ratsastaa...
jos ei löydy, niin avaa sinä sellainen keskustelu.
Itsellä elopainoa myös yli 100 (pituutta 180 cm). Olen ollut laitteissa, mutta ei se miellyttävää ole, kun joka paikkaa puristaa. Lasten laitteista se vankkurimaailmanpyörä on ehkä pahin - oltiin ihan vinossa, 2-vuotias toisella puolella ja minä raskaansarjanpainija toisella ;-)
olivat 168 cm / 112 kg. Mahduin kyllä Lintsin laitteisiin ja kävin Lintsillä ihan "normaalisti". Toki painoa pudotettuani olen huomannut, että mahdun istuimiin mukavammin...