Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä joensuun karsikossa asuvia tai asuneita?

Vierailija
12.02.2009 |

millaista asuinaluetta? onko jotain alueita missä asuu manneja, venäläisiä tai juoppoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Karsikossa Kissamäessä ja minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa täältä. Ehdottomasti paras asuntoalue missä olen Joensuussa asuessani asunut. Rauhallista, luonto lähellä ja lapsiperheenä arvostan erityisesti vanhempien yhteisöllisyyttä. Alueen päiväkodit ja koulut hyviä, lisäksi alueella neuvola ja hammashoitola, mikä puuttuu jo monista kaupunginosista.

Vierailija
2/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupusakkia on eniten Rantakylä-Utra-akselilla (ja esim. Noljakassa kaupungin vuokrataloissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän vain että kierrän sen alueen kaukaa vuokraasuntoa etsiessäni..

Vierailija
4/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalihuollon asunnoista (?) mutta en suosittele muuttamaan lähelle esim. Rantakylän ostaria/kerrostaloalueita (omakotialueet siellä on ok, Utraan en muuttais, monella tutulla huonoja kokemuksia etenkin vuokrataloista siellä)

Vierailija
5/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupusakkia on eniten Rantakylä-Utra-akselilla (ja esim. Noljakassa kaupungin vuokrataloissa)

itse asun juuri Noljakassa kaupunginvuokra-asunnossa, mutta enpä ole huomannnut rupusakkia täällä...

Karsikko ihan kivaa asuinaluetta voisin muuttaa, mutta viihdyn niin hyvin niin rauhallisessa ylänoljakassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi