Pitäisi ostaa uudelle vauvalle vaunut, mitkä on nyt in?
vanhat on väärän väriset jotenka vaihtoon menee. Emmaljungat ja teutoniat on ilmeisesti ihan out, mitkä siis kannattaa ostaa että naapurin akka tulee kateelliseksi?
Kommentit (36)
Eli mahtuuko sulle autoon tai hissiin (tai mihin vaunuja tartteekaan saada välillä mahtumaan) periaatteessa ihan mitkä kärryt vaan?
Jos pitää olla pienet ja näpsäkät niin Bugaboot on sitä ja vielä aika kuumat kärryt. Värivaihtoehtoja ei tosin mielestäni ole kovinkaan paljoa. Ei ole mm. mitään murrettuja värejä.
Mutta makuja on monia, ja onneksi vaihtoehtojakin...
on ihan törkeen mageet, maksaa sen 700e ni ei oo ainakaan mulla varaa semmosiin.
Mä odottelen sitä huhtikuista bogaboon Paul Frank mallistoa!
Ne maastokuvioiset on ihan törkeen mageet, maksaa sen 700e ni ei oo ainakaan mulla varaa semmosiin.
Ei kun huutamaan...
eiköhän ole erilaiset :)
En niin perusta noihin huutokauppa juttuihin. Ja "halpis" vaunut on jo hommattu. Mut varmaan ostaisin jos olis vähääkään ylimäärästä. Thanks:)
Ne maastokuvioiset on ihan törkeen mageet, maksaa sen 700e ni ei oo ainakaan mulla varaa semmosiin.
Ei kun huutamaan...
rikki ja uusissa sama vika, runko ei kestä :( Muuten kivat!
niitä ei ainakaan vielä saa tiettävästi suomesta ja ajattelinkin niitä Lontoosta lähteä hakemaan....
Kolmipyöräiset tuntuu ihan liian huterilta.
Kaikki mahtuu autoon kyllä.
Nuo silver crossit oli aivan ihanat!!
ap
Hävetkää! Siskolla kymmenen lasta ja yhdillä tummansinisillä vaunuilla on kaikki lapset pärjänny. Vieläki on ehjät ja täysin kunnossa ja niiiiiiin retrot että! :)
Minkä merkkiset nuo maastokuvioiset on?
Hävetkää! Siskolla kymmenen lasta ja yhdillä tummansinisillä vaunuilla on kaikki lapset pärjänny. Vieläki on ehjät ja täysin kunnossa ja niiiiiiin retrot että! :)
niin katsos Silver Cross merkin retrot. Kalliit ja sellaiset että näkyy koko kylän väelle että tässä tulee nyt se joka haluaa erottua ;)
Stokken rullailtava baarijakkarakin on aika hyvä näyttäytymishaluisen valinta samoin superkirkaat limen väriset Phil&Tedit. Unohda kaikki Emmaljungat, Briot, Teutoniat ja muun Pohjoismaissa suositut merkit ja surffaa Espanjan ja Englannin sivustoilla.