Pitäisi ostaa uudelle vauvalle vaunut, mitkä on nyt in?
vanhat on väärän väriset jotenka vaihtoon menee. Emmaljungat ja teutoniat on ilmeisesti ihan out, mitkä siis kannattaa ostaa että naapurin akka tulee kateelliseksi?
Kommentit (36)
Mistäköhän löytäisi jotkut klassikko vaunut? 60-70 luvulta?
Siis eikö vaunut aina ole jotenkin sukupuolettoman väriset just siksi, että kaikkien ei tarvitsisi vaihtaa täysin hyviä vaunuja vain värin takia? Se nimittäoin on todellista turhaa kulutusta.
Tai tuskinpa siitä homoa tulisi noissakaan, mutta haluan ostaa uudet.
Emmaljungan classic vaunuja olen katsellutkin, on vaan aika vähän värivaihtoehtoja.
ap
Siis eikö vaunut aina ole jotenkin sukupuolettoman väriset just siksi, että kaikkien ei tarvitsisi vaihtaa täysin hyviä vaunuja vain värin takia? Se nimittäoin on todellista turhaa kulutusta.
Ihme, että sen värisiä Suomessa edes myydään. Joskus kannattaisi miettiä nenuansa pidemmälle, ja ostaa jo ekalle sen väriset, että toistakin sukupuolta oleva vauva voi niitä käyttää... Äläkä tietenkään säästä niitä pinkkejä, vaan anna pois. Ja nyt osta sellaiset sota-aiheiset, jotka voit sitten kolmannen kohdalla (Tyttö) taas heittää veks ja ostaa ihan uudet pinkit.
Kehtaa kulkea kadulla.
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/stokkexploryvaunut/
Onko se nyt jotenkin sinulta pois että ostin tytölle pinkit ja pojalle ostan toisen väriset?
ap
Ihme, että sen värisiä Suomessa edes myydään. Joskus kannattaisi miettiä nenuansa pidemmälle, ja ostaa jo ekalle sen väriset, että toistakin sukupuolta oleva vauva voi niitä käyttää... Äläkä tietenkään säästä niitä pinkkejä, vaan anna pois. Ja nyt osta sellaiset sota-aiheiset, jotka voit sitten kolmannen kohdalla (Tyttö) taas heittää veks ja ostaa ihan uudet pinkit.
kaikilta pois? Luonnonvaroja nääs, jos tiedät...
Ja kysyn myös et mitä se on sulta pois jos joku ostaa joka lapselle uudet vaunut?
Myyn nuo vanhat eteenpäin. Kierrätystä katsos. :D
ap
kaikilta pois? Luonnonvaroja nääs, jos tiedät...
mutta tulin lukee, kun on itselläkin aikeissa ostaa vaunut. Ostaisin kiljuen pinkit käytetytkin vaunut, jos tietäisin, et tulossa on tyttö..
muuten en kyllä ymmärrä sitä, et tarttee saada joku kateelliseksi?? Mun mielest se on iha idioottimainen ja moukkamainen ajattelutapa..
No, aivan sama mulle, mut aijon ostaa käytetyt edulliset vaunut ja myhäillä tyytyväisenä, kun sain halvalla! ja hyvät :)
Ensimmäiselle olisin halunnu ostaa beiget uudet emmalgungan vaunut.. mut oli jo silloin niin kalliit, et ei ollut kovin järkevää. Mies pisti hanttiin, itse olisin ostanu.
ja nyt on 11. vaunut menossa. Boby-Jogger-tuplat, eikä aiota vaihtaa! Ne on hyvät ja coolit:) Löytyy myös 70-luvun retro-vaunut ja Pony-rattaat.
T: Tulevan homokatraan äiti.
PS. Toisaalta se on varmaan hyvä, että tulevat olemaan miehiin päin. Sen verran monet tytöt ovat kulkeneet sujuvasti sinisissä/harmaissa/mustissa rattaissa, että siitä tulevaisuuden lesbolaumasta ei naisia jokaiselle riitäkään.
Ainakin niitä näkyy tosi paljon. Me ostettiin Bugaboot ihan käytännön syistä kun ne saa kasaan niin helposti. Jos mulla olisi ollut "munaa" olisin ostanut ihan vaan käytetyt kärryt.
on myös Easywalker QTRO ja Joolz Bloom. Ulkomailta pitää molemmat tilata, mut tyylikkäitä ovat.
vois olla hyvä vaihtoehto