Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tyttö vai poika, arvailkaapa

Vierailija
12.02.2009 |

Eli siemeniä perjantaina ovis kierronmukaan seuraavana sunnuntaina. Tuntemusten mukaan vasta tiistaina ja uusi annos siemeniä seuraavana lauantaina.

Olisiko siis todennäköisempää että siittiö on ollut odottamassa munasolua vai toisinpäin. ja miten ne sukupuolitodennäköisyydet menikään noissa tilanteissa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi