Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko tyttö vai poika, arvailkaapa
12.02.2009 |
Eli siemeniä perjantaina ovis kierronmukaan seuraavana sunnuntaina. Tuntemusten mukaan vasta tiistaina ja uusi annos siemeniä seuraavana lauantaina.
Olisiko siis todennäköisempää että siittiö on ollut odottamassa munasolua vai toisinpäin. ja miten ne sukupuolitodennäköisyydet menikään noissa tilanteissa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla