Miten toi Sutu Markkanen voi olla niin pläski vaikka treenaa ja tanssii
vastaus on titenkin että hänellä on vääränlainen ruokavalio.
Siispä autetaan Sutua, mä aloitan
tällä lähtisi läskit
http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet
Kommentit (7)
Kun puhutaan, että liikkumalla laihtuu, tulee mullakin mieleen lihavat maraton-juoksijat.. Olen ajatellut, että keskivertoihmisen on ihan turha kuvitella, että teenpäs puolen tunnin lenkin viikossa, niin laihdun.. Ainoa asia mikä vaikuttaa, on se ruokavalio.
joka edesauttaa lihomista ja sitä ettei kiloista pääse eroon kun ne on kerran tulleet..
T. läski urheilija joka EI syö himona mutta jolla on hormoonihäikkää perkeleesti.
jos on esim häikkää kilpirauhasessa, se toimiin hitaalla tai ei ollenkaan, niin oireena on tuo painonnousu pyhästä hengestä
myös lisämunuaiskuoren häikkä voi aiheuttaa tuota, ja sokeriaineenvaihdunna häiriöt.
eli onhan noita, ja ei varmaan kaikilla mutta kannattaisi epäillä jos kuitenkin liikkuu paljon mutta näyttää sohvaperunalta lähinnä. ja kyllä niitä muitakin oireita yleensä on sitten lisäksi.
haukkui esim. ihan avoimesti Kaikkosta........ Että ei mikään mukava mimmi
(kulisseista kuultua)
Ja kylllähön sen ottakulmalla näkee.... Syö vielä enemmän kuin kuluttaa.....
oikeesti, miten paljon oikein pitää syödä, että maratonille harjoitellessa ei laihdu?? Kuitenkin maratonia ei voi ihan pienellä harjoittelulla saada läpi, eli niiden pitää syödä ihan järkyttävät määrät! En ymmärrä en.
Kun puhutaan, että liikkumalla laihtuu, tulee mullakin mieleen lihavat maraton-juoksijat.. Olen ajatellut, että keskivertoihmisen on ihan turha kuvitella, että teenpäs puolen tunnin lenkin viikossa, niin laihdun.. Ainoa asia mikä vaikuttaa, on se ruokavalio.