Irti neitsyydestä ja ABORTTIIN????
Osoitteessa City.fi on keskustelupalsta "Rakkauden ammattilainen". Sieltä löytyi kahta eri suuntaa osoittavaa naisen ajatusta neitsyydestä irtipääsemisestä.
Ensimmäinen toivoi pääsevänsä neitsyydestään kovassa kännissä baarin vessassa randompokan, jonkun sekoboltsin kanssa. Toinen taas oli sitä mieltä, että unelmaneitsyyden menetys olisi rakastamani ihmisen kanssa kiireettömästi ja hellästi.
Yhteiskunnastamme puuttuu täysin sivistyneet tavat, jolla nuori nainen pääsee neitsyydestään. Ei sitten ihme, että kaikkia "huoritellaan", kun neitsyydestä yritetään päästä eroon kovassa kännissä baarin vessassa jonkun randompokan, sekoboltsin kanssa.
Mitä voisimme tehdä, jotta yhteiskuntamme nuoret naiset pääsisivät sivistyneesti eroon neitsyydestään? Siinä olisi vanhempien sukupolvella tärkeä tehtävä. Ethän haluaisi tyttärellesi tällaista kokemusta - isä tai äiti, kumpi lienet? Miten itse pääsit eroon neitsyydestäsi - onko siitä jäänyt joku kamala muisto?
Elämme näköjään aikaa johon ei enää kuulu se, että neitsyydestä pääsisi eroon hääyönä tai rakastamansa partnerin kanssa. Siksi tälle asialle tulisi pikaisesti tehdä jotakin.
Entäpä sitten sekin, että tuosta neitsyeestään irtipääsemistilanteesta tulee vielä ei toivottu raskaus. Se olisi todellakin abortin harkintatilanne? Ja missä iässä nuoret tällä hetkellä järjestävät itselleen näitä neitsyydestä irtipääsemistilanteita? 6. luokkalaiset osasivat kertoa, että heidän ikätoverinsa myyvät itseään netissä. Miten me vanhemmat oikein hoidamme nuortemme hyvinvointia?
Ottakaa kantaa hyvät ihmiset, jos teillä on edes vähän vanhemmuutta jäljellä!
Miksi neitsyydestä pitää päästä EROON tai miksi se MENETETÄÄN?
Itse ajattelen seksin seksinä. Se on kivaa. Se ei ole mitään mystistä. Mielestäni neitsyydestäkin on tehty joku maailman kahdeksas ihme, jota suojellaan ja varjellaan viimeiseen asti.
Itse koin ekan kertani ekan poikaystäväni kanssa viikon seurustelun jälkeen 17-vuotiaana. Kokemus oli ihan kiva. Samoin kuin useimmat senkin jälkeiset naimiset. Turha sitä neitsyyttä tai pimppiään muutenkaan on säästellä - ei se kulu. Taudit on ikäviä, mutta niiltäkin välttyy kivasti käyttämällä kortsua ja järkeä.