Onko "turhaa" mennä lääkäriin yskän ja nuhan takia?
Eli minulla ainakin kuukauden ollut limaista yskää ja kohta viikon nenä ihan tukkeessa. Välillä olen mitannut lämpöä, on n 37 eli ei kuumetta mutta vähän norm lämpöä korkeampi. Työssäni palvele asiakkaita ja mitä enemmän puhun niin sitä enemmän yskin ja nyt lisäksi nenän niistäminen. Olokin on väsynyt... Minulla on aika korkea kynnys ottaa saitsua, mutta nyt mieli tekis. Saakohan tähän mitään lääkettä että menis mahd pian ohi?
Kommentit (5)
töissä jos tää ei kohta itsestään helpota? Nukun kuin tukki 8 h yössä ja jo puolen päivän jälkeen tuntuu että silmät ei enää auki kestä, mitään ei jaksais tehdä..
on merkki tulehduksesta. Ei mikään flunssa viikkoja kestä. Minulla oli vastaava ja lopulta oli sitten krooninen poski-ja otsaontelotulehdus:/ Leikkausta vaati.
Pitkään jatkunut lämpöily voi olla kyllä vakavaakin. Mulla oli vastaava ja se oli sydänlihastulehdus. Sairaalakeikka siitä tuli.
Eihän tuo ole itsestään ohi mennyt kun jo kuukauden olet potenut. Kannattaa tutkituttaa.
Olet flunssassa eikä siihen lääkärikäynnit auta. Turhaan ruuhkautat tk:ta enempää.