Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
10.02.2009 |

Saikos sitä jälkivuodon aikana puuhailla vai onko siinä jokin tulehdusvaara? Meillä kun mies ei suostu kumeksen käyttöön ja tahtoo.... Itse olen vähän nihkeänä, kun vieläkin muutaman vkon jälkeen vuotaa sellaisia riekaileita...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehdusvaara muuten. Itsekäs mies sinulla...

Vierailija
2/20 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdusvaara siinä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta repesin niin pahasti, että seksiä oli 4 kk synnytyksen jälkeen. Tokasta ja kolkista tais mennä vaan 2 kk. Mutta että jälkivuodon aikaan...? Hyvä, ettei synnärillä heti kun istukka oli tullut...

Vierailija
4/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana oltiin tosi usein ja nyt kun ei ole voinut, mies on ollut koko isyysloman tosi vihaisella päällä. En ensin tajunnut, mistä kiikastaa. Mutta siitähän se, kun "joutuu olemaan puutteessa". Tunnen tosi syvää syyllisyyttä tästä asiasta, vaikka enhän sille mitään voi että vauva on vasta-aikoihin syntynyt. Suuseksi ei minulle käy, koska käynnistää oksennusreaktion. Ja muu ei miehelle sovi, "kun se ei ole sama asia". Pläääääh! Käsken kohta häipyä vieraisiin, kun vihamielinen ilmapiiri tekee minutkin jo ahdistuneeksi. ap

Vierailija
5/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä jonkinlainen tulehdusvaaran riski, joten kondomia suositellaan käytettäväksi. Kerroit, että miehesi ei pidä kondomeista. Miten olette ajattelleet ehkäisyn järjestää nyt synnytyksen jälkeen?

Vierailija
6/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavan rankka ilmapiiri teillä. Olet käynyt kehossasi läpi aikamoisen punnerruksen, antanut elämän pienelle vauvalle, miehesi jälkeläiselle! Ja ukko joutuu olemaan puutteessa, tosin aika luonnollisesti, koska se voisi riekeerata sinun, siis hänen oman vaimonsa terveyden. Tämä aihe raivostuttaa minua suresti ehkä juuri siksi, että itse olen joutunut kokemaan samaa aikoinaan. Miksi naisen "velvollisuus" olisi "antaa" seksiä miehelle säännöllisesti? Terveytensäkin kustannukselle, puhumattakaan siitä ettei ehkä itse juuri tuossa tilanteessa tekisi mieli, olisi lopen uupunut tms. Ymmärrän kyllä että seksi on joillekin miehille äärimmäisen tärkeää mitta silti. Kyllähän pitäisi vähän helpottaa kun sinä vaikka käsin hoitelisit hänet. Liittyyköhän tuo oksennus reaktiosi jotenkin tähän painostukseen?

Kaiken kukkuraksi nainen on kaikkein haavoittuvimmillaan tuossa vaieessa ja tarvitsee kaiken tuen ja avun mieheltään, kyllähän siinä on hyvät asemat painostukselle. Oksettaa ja vituttaa puolestasi ja tekisi mieli potkaista koko äijä ulos, että oppisi arvostamaan mikä elämässä on tärkeää. Mutta älä ota itseesi, tämä liittyy lähinnä omiin kokemuksiini tuohon aikaan. Epäilenp että vaikeuksia tuon asian suhteen saattaa tulla myöhemminkin, meillä ainakin keskusteltiin painavasti näistä asioista. Tilanne johti siihen lopulta, että menetin kokonaan haluni miestäni kohtaan, vaikka olen yleensä aika seksuaalinen ihminen.

Vierailija
7/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyltä tuo miehesi. Vielä kehtaa olla itsekkäästi pahalla tuulella ja pilata teiltä tuon ainutlaatuisen ja todella lyhyen ajanjakson.

Mutta siksi se lapsi tietenkin tehtiin, että saat syyllisyyttä potea ja väkisin miellyttää miestäsi.

Vierailija
8/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin on selvää, että nainen kuoli tulehdukseen.

Vierailija
9/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vähän tiukkaa, ei tarvitse lähteä vieraisiin.

Vierailija
10/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu kondomin käyttöön ja kiukuttelee kun ei saa seksiä välittömästi synnytyksen jälkeen!??! Ihme touhua. Onneks sulla ei sitten ilmeisesti tullu pahempia vaurioita synnytyksessä kun joillain ei seksi onnistu kivutta kun tyyliin puoli vuotta synnytyksestä...Sanoisin terveisiä sun miehelle että onhan sillä kaks tervettä kättä, ei pienten lasten äidit aina muutenkaan jaksa täyttää lasten tarpeiden lisäks miehen tarpeitakin. Opetelkoot runkkaamaan jos ei ole vielä muka oppinut! Ja tosta kondomin käytöstä että se on ihan tarpeen ainakin jälkitarkastukseen asti jos meinaat sitten ottaa minipillerit. Meillä on käytetty kondomia koko ajan koska mulle ei sopinut hormonaalinen ehkäisy. Sitten kun ei ole lapsia lähiaikoina toiveissa niin otan varmaan kuparikierukan.

Joo ja meillä on harrastettu seksiä aika pian kakkosen synnytyksen jälkeen mutta ei ekan kun tuntui ettei huvita ja toisekseen alapää oli niin kipeä. MUTTA miehesi asenne on oksettava, hoitaisi ja pitäisi sua nyt hyvänä kun olet just synnyttänyt sen sijaan että kiukuttelee ja vaatii seksiä.

Vierailija
11/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pepulla ei ole mitään tekemistä miehen ja naisen välisessä seksuaalisessa kanssakäymisessä. Jos mies sitä haluaa, niin mielestäni se ei välttämättä halua naista...

Vierailija
12/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän on jo lapsi?!

Vierailija
13/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välttämättä halua naista? Mitä sä horiset?

Minusta pepulla ei ole mitään tekemistä miehen ja naisen välisessä seksuaalisessa kanssakäymisessä. Jos mies sitä haluaa, niin mielestäni se ei välttämättä halua naista...

[/quote]

Vierailija
14/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet synnyttänyt juuri. Miehen pitäisi palvoa sinua, antaa sinun levätä, huolehtia sinun jaksamisesta ja fyysisestä toipumisesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei vonkua seksiä ja osoittaa mieltään jos sitä ei tipu.

Miti nyt kaksi kertaa miksi suostut tuollaiseen!?

Vierailija
15/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme harrastaneet jo jälkivuodon aikaan eipä tullut tulehdusta ei lasta. Kaikkien kolmen jälkeen mennyt max 2 viikkoa synnytyksestä

Vierailija
16/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikko on mennyt toipumiseen, sitten on himot voittaneet (kummallakin). Ikäviä jälkiseuraamuksia ei ole ollut.

Vierailija
17/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa repesin pahasti, ja seksiä oli vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Tokassa ei tarvittu tikin tikkiä ja paljon nopeammin oli seksiä. Kondomia käytimme toki, sitä käytämme muutenkin ehkäisyssä.

Vierailija
18/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kyllä kortsun kera. Mua itseä on haluttanut kovasti, mies olisi kyllä odottanut. On kovasti ihmetellyt että onko tää ihan sallittua...

No joo, mutta ap:n tilanteeseen kommenttina että kyllä se on susta itsestäs lähdettävä sekstaillaanko vai ei ja kuten joku nasevasti kommentoikin, mies voi vaikka vetää käteen jos ei kestä odottaa... tai käyttäköön sitä kumia jos on pakko päästä pukille.

Vierailija
19/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. minäminä

Vierailija
20/20 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys oli melko helppo ilman komplikaatioita. Aloitin lantionpohjanlihaksien treenauksen geishapallojen avulla 5pv. synnytyksestä. Sitten reilu viikko myöhemmin aloitettiin rakastelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi