Miten muistatte miespuolista ystäväänne/rakastanne ystävänpäivänä?
Kommentit (10)
Jos nähdään baarissa niin varmaan halaan ja toivotan hyvää ystävänpäivää, muutamalle läheiselle laitan toivotuksen sähköpostilla kun muutenkin kirjoittelemme usein.
miespuolisia työkavereita. Osaa heistä pidän ystävinäni.
Jos vaikka laittaisin vaaleanpunaisen kortin, jossa kaksi nallea halaa ja lukee "rakkaalle ystävälle".
Olisikohan tuo vähän turhan monitulkintaista? ;D
Suurimmalle osalle laitan varmaan tekstiviestin. Uusimmalle miespuoliselle ystävälle ajattelin laittaa sydämenmuotoisen suklaarasian, itse kutomani kaulahuivin ja mustan kortin, jossa on kultainen sydän keskellä, virn ;-)
Omalle rakkaalleni ostin jo Viivi & Wagnerin sarjakuvakirjan.
Suurimmalle osalle laitan varmaan tekstiviestin. Uusimmalle miespuoliselle ystävälle ajattelin laittaa sydämenmuotoisen suklaarasian, itse kutomani kaulahuivin ja mustan kortin, jossa on kultainen sydän keskellä, virn ;-)
Omalle rakkaalleni ostin jo Viivi & Wagnerin sarjakuvakirjan.
suklaanmakuisen huulirasvan ja meinaan antaa paljon pusuja. Tarkoitus oli olla antamatta mitään (paitsi niitä pusuja...) ja ehkä sen sijaan tehdä jotain kivaa yhdessä, mutta tuo rasva vain tarttui mukaan kaupasta..
Tämä äärimmäisen teennäinen ystävänpäivä (nimenomaan pienellä kirjoitettuna) on niin tekopyhä, kun olla voi ja suorastaan ällön kaupallinen, että hui... Itse muistan omia mies- ja naispuolisia Ystäviäni jatkuvasti ja aina, kun siihen kiva ja sopiva tilaisuus. Ja Rakasta miestäni joka päivä. EI tartte mitään Valentinea siihen sotkea!
taas meinattiin käydä syömässä raflassa ja lähteä sitten kaija koon keikalle himokselle :)
Lushilla on kyllä verkkokauppa Suomessa, ei vielä omia myymälöitä. Googleta Lush
on Lush-tuote. Luulen että Suomessa niitä myy ainakin Stocka. Vai onko siellä jo Lushin omia kauppoja?
ja ehkä ostaa jotain hyvin pientä. Syömään voisi mennä, mutta emme taida päästä.
Miespuolisia ystäviä en muista mitenkään erityisemmin, kuten en muitakaan ystäviäni.