Voiko jarrusukkia tehdä itse?
Tykkään käyttää lapsella asuun sopivia sukkia, mutta useinkaan ole löytänyt hyvän värisiä noilla liukuesteillä. Olen sitten ostellut myös tavallisia, mutta ei niitä kyllä tuollaisella kävelemään opettelevalla yksivuotiaalla voi pitää ilman kenkiä... Tuli mieleeni, että onkohan tuollaista kohoväriä tms. saatavilla, jolla voisi tehdä jarrupisaroita tavallisten sukkien pohjiin? Olisi kyllä ihan huippu juttu!
Kertokaahan, ystävät!
Kommentit (5)
Jarrusukkia ei pitäisi varsinkaan kävelemään opettelevalla pitää ollenkaan. Eikä missään tapauksessa kengissä.
Paras tapa on opetella kävelemään on paljain jaloin. Jos teillä on kovin kylmät lattiat, niin osta mieluummin tossut.
Mutta siis onko tuo "turpoaa lämmöstä" sen toimintaperiaate vai joku haittatekijä? Voiko noita itse tehtyjä jarrusukkia pestä ihan normaalisti ainakin 40 asteessa?
Kiitooos!
kuumaliima pistooli maksaa liimoineen alle 10e. kuumaliima tippoja sukkien pohjiin, kestää pesuakin. Ja tuota liimaa kun voi käyttää moneen paikkaan noin muutenkin
Saa kivan näköisen ja kestävämmän kuin noilla muovisilla jarrupisarajutuilla. Jarrusukkien muovistahan irtoaa ftalaatteja lapsen elimistöön.