Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

facebook kavereista..

Vierailija
10.02.2009 |

miten joillakin voi olla just jotain sata kaveria siellä? tunteeko joku ihan oikeasti tuollaisen määrän ihmisiä, vai ovatko vain ottaneet kaveriksi kaikki vähänkin tutut tyypit.

olo on aika antisosiaalinen, nyt kun olen siel pari viikkoa pyörinyt, eikä tosiaan ole kuin noin 10 ystävää..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereikseni kun kaverit ja sukulaisia joiden kanssa oikeasti tulee oltua tekemisissä! Hamstratkoot muut kaikki puolitutut jos huvittaa ;)

Vierailija
2/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasket koulukaverit, harrastuskaverit, yliopistokaverit, serkut, naapurit ym. Itsellä on jotain 250 kaveria ja kaikki tunnen sillä tasolla, että voisin kutsua kotiini kyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei nyt ihan sataa ole mutta kyllä ne kaverit nopeasti kertyy kun ala-asteen luokkalaiset laittoi pyyntöä tulemaan,yläasteen kaikki ns.paremmat tutut laittoi pyyntöä ja sitten tietysti kaikki sukulaiset,ex äijät yms

Vierailija
4/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen perheellinen työssäkäyvä. työpaikkani on pieni ja vapaa-ajan omistan perheelleni. Kavereita mulla on siellä kolmisen kymmentä ja nekin osaksi sukulaisia. Monella kaverillani ei ole profiilia facebookissa.

Jos olisin ikäsieni sinkku ja töissä jossain isossa firmassa "kaveri"luku olisi varmasti merkittävästi suurempi. Monilla kyllä on tuttuina just jotain kaverin kaveria, joten en sinuna huolestuisi.

Vierailija
5/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi iso ryhmä kavereitani, mukana on n. 4 sellaista jotka itse pyysivät kaveriksi (laskin ne ryhmään kaverihamsterit); sitten entisiä työkavereita joiden kanssa joskus nähdään nykyisinkin vielä; nykyisiä työkavereita noin parikymmentä; entisiä koulukavereita joiden kanssa nähdään silloin tällöin. Yhteensä minulla on reilu sata "friendiä".

Vierailija
6/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaikki! suurin osa on työkavereita ja koulukavereita myös muutama sukulainen.

Vierailija
7/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tuttua joiden kanssa ainakin pysähtyisi kaupungillakin juttelemaan. Facebook ei ole ehkä paras ihmisen ystävien määrän mittari. Mulla on tosi iso kaveripiiri mutta vain 24 facebook-kaveria vaikka käytän fb:a päivittäin.

Vierailija
8/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuttuja on paljon, mutta itse olen pitänyt tympeästi kiinni siitä etten "huoli" kavereiksi facebookissa kuin ne lähimmät joiden kanssa muutenkin useimmiten juttelen. En tahdo että kaiken maailman työkaverit ja vanhat koulukaverit ym lukevat päivittäisiä asioitani.

Vierailija
9/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosiin ei ole nähty eikä fb: n kauttakaan vaihdeta mitään kuulumisia vaikka kavereita ollaankin. Pääasia, että listalla on mahdollisimman monta kaveria.

Vierailija
10/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän muutenkin ja olen heidän kanssaa yhteyksissä. Hauskaa on juuri, että siellä on vanhoja koulukavereita ja työkavereita. Niistä kyllä kertyy helposti pari-kolmesataakin. Minulla tosin kavereita vasta 80.

Vierailija
11/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten harrastus kamut, äiti kamut, ystävät, koulukaverit (7 koulua)

mulla on noin 250 kaveria

Vierailija
12/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä luku moninkertaistuu.

Itselläni kriteeri on se, että pyydän vain niitä, joiden kanssa olen muutenkin aktiivisesti tekemisissä (mulla on esim. kaikkien puh.nrot ja kotiosoitteet), niinpä lukumäärä on vain vajaa 20. Jos joku 80-luvun koulukaveri, jota en ole vuosiin tavannut, pyytää kaveriksi, hyväksyn kyllä mutta itse en tällaisia etsi...

Vierailija
13/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kriteeri on se, että kaverini ovat kaikki sellaisia, joiden kanssa pysähtyisin juttelemaan kadulla. Mulla ei nole kavereina kaverin kavereita (puolisot poislukien), joihin en itse pidä yhteyttä. Muutama hieman etäisempi löytyy, lähinnä lukio- tai yliopistokavereita, joita en ola aikoihin nähnyt tai kaivannutkaan. Mulla on kavereita noin 130, jos ottaisin mukaan enemmänkin tuttuja, pääsisin äkkiä yli 250:een. Kaikkien heidän kanssaan en kuitenkaan elämääni halua jakaa tai ole riittävän kiinnostunut heidän tämänhetkisestä elämästään.

Vierailija
14/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua kerryttää sinne kauheeta lössiä. Aika pieni määrä ihmisiä, joiden kanssa olen tekemissä. Mitään työkavereita, harrastustuttuja yms. en halua kaverikseni tuonne.

Sekin jännä, miten monet pitää profiilin avoimena. Kesäappari kirjoitteli sivuillaan kaikenlaista ja niinpä kävi, ettei syksyllä enää töitä löytynyt firmasta. Kannattaa miettiä sinne kirjoittelee!

Vierailija
15/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oonkin antisosiaalinen, mulla on tasan 4 kaveria ja olen jo vuoden ollut tuolla...

Kuka alkaa mun kamuksi, ehdokkaat tänne heti :)

Vierailija
16/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

he ovat ala-aste luokkakavereita, ylä-aste luokkakavereita, lukio-luokka kavereita tai korkeakoulukavereita, entisiä harrastuskaverita, työkavereita (olen ollut 3 paikkaa), lapsuuden muita ystäviä, sukulaisia.. en huoli kaverin kavereita jonka tiedän vain nimeltä, jonka kanssa en ole koskaan keskustellut.. välillä kyllä mielessä käy että puolet voisi karsia..

Vierailija
17/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siksi että itse olisin. Itse olen kutsunut varmaan jotain 5% siitä listasta ystävikseni. Ujostuttaa torjuakaan niitä kaveripyyntöjä, siis silloin kun oikeasti kuitenkin tiedän kenestä on kyse.

Ehkä parisenkymmentä kertaa on käynyt niin etten ole pystynyt edes tunnistamaan niitä tyyppejä, ja silloin olen ohittanut pyynnöt. Muuten en kehtaa, vaikka vähän kieltämättä haluaisin.

Vierailija
18/18 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihmettelin kyllä, kun joku lukiokaverini silloinen tyttöystävä pyysi kaveriksi, tai yksi rinnakkaisluokkalainen tyttö ala-asteelta... Nyt haluisin poistaa listoiltani noi "kaverit" mutta vielä en ole kehdannut. Sen sijaan kaveripyynnöt kaukaisilta hylkään nykyään surutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän