Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä epätietoisuus!!! raskaanako vai ei?

Vierailija
09.02.2009 |

Eli siis pelkään olevani raskaana. kondomia on käytetty eikä siis ois tarkoitus tulla raskaaksi. Menkkojen ois pitänyt alkaa nyt viikonloppuna mutta eipäs alkaneet, ja viime päivät on ollu tosi oksettava olo eli pahoinvointia ja lisäksi nippaillut alavatsasta sivuilta jos oon tehnyt äkkinäisen liikkeen. Ja rinnat on kipeet , varsinkin nännit, ja mitäs muuta..ihan selkeet raskausoireet ois siis. Mulla on 1v lapsi ja samanlaiset oireet oli silloinkin.

Tänään on sit kp 35/33-34, ja tein RFSU-raskaustestin joskus iltapäivällä kun alkoi epätietoisuus ahdistaa liikaa. Testi näytti negaa mutta menkkoja ei kuulu eikä näy ja oksettaa vaan ja muut oireet jatkuu. Ja voisin vaikka vannoa et alavatsa on turvonnut :-s pakko jonnekin vuodattaa tätä oloa! oisko jollain kokemusta vastaavasta eli raskausolo mut testi näyttää negaa? alkoko ne menkat sit vaan myöhässä vaiko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menkat ei ala. Mä olin ekasta sata varma että oon raskaana, mutta plussa tuli vasta kp 35/27. Sitä ennen kaikki puhtaita negoja.

Vierailija
2/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat myöhässä ja tein raskaustestin. Näytti negaa, menkkoja ei kuitenkaan kuulunut. Oli etova olo ja hermot heitti laidasta laitaan. Menin terveyskeskukseen ja labrassa otettiin virtsasta raskaustesti. Raskaana. Parin päivän päästä uudelleen ja raskaushormoonitaso oli laskenut sekä vuoto alkoi samana päivänä. Ilmeisesti varhainen keskenmeno, huomenna vielä ultraamaan, löytyykö vatsasta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemiasi oireita myös ennen menkkoja. Paitsi ei tietysti selkeää oksetusta ole, mutta kuvotusta on välillä.

Odottele hetki.. vielä jos stressaa ja kantaa murhetta, niin menkat voi siitäkin syystä siirtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi