Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En hetkeäkään usko että Madonnan konsertti pidetään Suomessa.

Vierailija
09.02.2009 |

Se peruutetaan viime hetkellä, on näitä nähty. Tämä ei ole mikään Lontoo tai Berliini, ainoastaan ent. NL:n provinssi jollekin jenkkiesiintyjälle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon.

Vierailija
2/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

600eurolla, eikä saa kuin sen 119e lippupisteeltä takaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kesä . ja eikö sillä ollu kahtena perättäisenä päivänä keikka tai jotain...?

Vierailija
4/14 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ole maan suuruudesta kiinni vaan siitä 80 000 ihmisestä. En muista, että Madonna olisi paljon konsertteja peruutellut vai peruuttaneeko sitten samalla myös Tallinnan keikan kahta päivää aikaisemmin? Ei se mikään Amy Winehouse ole.

Vierailija
5/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pelkään jotain katastrofia. Jätkäsaarta ympäröi vesi parilta suunnalta ja alue on kauhee sumppu. Yksi porttialue josta sisään ja ulos. Jospa ei tulis mitään tulipaloa tms.

Vierailija
6/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei keikkojaan helposti siis peru!! Hän haluaa luoda ennätyksiä (katsojamäärät, lipputulot)ja käydä tällä lisäkiertuella uusissa maissa.

-------------------------------------------------

Blond Ambition World Tour 1990

Madonna's then-biggest tour incorporated themes such as sex and catholicism - a combination previously untouched by any mainstream artist on a tour. This caused a lot of controversy all around the world and the Pope called for a boycott of the show in Italy. In the end, one of the three scheduled Italian shows had to be cancelled.

Vierailija
7/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankfurtissa. Tiedän, koska mulla oli sinne lippu.

Se nainen ei keikkojaan helposti siis peru!! Hän haluaa luoda ennätyksiä (katsojamäärät, lipputulot)ja käydä tällä lisäkiertuella uusissa maissa.

-------------------------------------------------

Blond Ambition World Tour 1990

Madonna's then-biggest tour incorporated themes such as sex and catholicism - a combination previously untouched by any mainstream artist on a tour. This caused a lot of controversy all around the world and the Pope called for a boycott of the show in Italy. In the end, one of the three scheduled Italian shows had to be cancelled.

Vierailija
8/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pelkään jotain katastrofia. Jätkäsaarta ympäröi vesi parilta suunnalta ja alue on kauhee sumppu. Yksi porttialue josta sisään ja ulos. Jospa ei tulis mitään tulipaloa tms.

Sain liput, mutta sitten alkoi melkein kaduttamaan, kun rupesin miettiin, kuinka paljon väkeä siellä on ja entä jos joku kaaos tulee ja kaikki ne ihmismassat vyöryy päälle... Mä olen alkanut vasta lasten synnyttyä pelkäämään tällaisia asioita. En halua lentokoneeseen, en laivalle, en näköjään enää edes keikalle :(

Vierailija
9/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mä olen alkanut vasta lasten synnyttyä pelkäämään tällaisia asioita. En halua lentokoneeseen, en laivalle, en näköjään enää edes keikalle :(

Vierailija
10/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-15

Vierailija
11/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liput, mutta useko keikan peruuntuvan. Ja melkein toivonkin sen peruuntuvan, sillä ensimmäistä kertaa järjestettävässä näin suuressa konsertissa tulee ennalta arvaamattomia järjestelymokia. Pelkään ettei alueelta pääse pois jos jotain sattuu.

Vierailija
12/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ettei alueelta pääse pois jos jotain sattuu.

Vierailija
13/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat tähdet karttavat yleensä Suomea ja Helsinkiä. Tukholmaa pidetään sen sijaan kannattavana paikkana mennä. Ilmeisesti vaan imago-syistä, ei yleisömäärän kannalta.

Vierailija
14/14 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, suuren kaluston rahtaaminen Pohjanlahden yli on tosi kallista. Ei ole monelle artistille mielekästä tehdä ajallisesti ja rahallisesti sitä keikkaa vain n. 20 000 katsojan tähden. Ollaan lopulta aika kaukana Tukholasta siinä mielessä.

Nyt Madonna käy myös Tallinassa. Ja Suomessa on yleisömäärä ennätysmäinen 80 000. Nyt kannattaa tänne "siperiaan" raahautua!