Auttakaa huutiksesta yksi kysymys?!
Jos olen ilmoittanut ilmoitusta tehdessäni ,että postikulut on vaikka 10€ ja nyt saankin huutopaketin myötä halvemmalla postarit,niin laitanko vaan ilmoitukseen että paketin saakin lähetettyä huutopakettina??
Kommentit (11)
huudon jälkeen mitä vaan alle lupaamasi pk:n. Tuskin kukaan vastaan pistää?
voit lisätä siihen ilmotukseen et huutopakettina postikulut ovatkin ... euroa...
kun mä tunnistautin itseni huutiksessa vasta ton vaatepaketin laiton jälkeen ja nyt tosissaan saan menee halvemmalla vaatteet perille=)
T:ap
voit lisätä siihen ilmotukseen et huutopakettina postikulut ovatkin ... euroa...
Elämä!
mä en ole paljon siellä pyörinyt ja onneksi plussalla voi kysyä kysymyksiä usein ilman että kukaan tulee kutsumaan ääliöksi..
Elämä!
mä en ole paljon siellä pyörinyt ja onneksi plussalla voi kysyä kysymyksiä usein ilman että kukaan tulee kutsumaan ääliöksi..
EN suosittele huutopakettia, siitä on pelkkää riesaa! Itse olen saanut/huutanut 25 pakettia, jotka on lähetetty huutopakettina ja myyjillä on ollut pelkkää riesaa. N. 5 pakettia on seikkaillut ties missä ja lopuilla on ollut ongelmia tulostaa sitä osoitekorttia vai mikä se nyt onkaan.
Elämä!
täällä ihan sun kiusaksi,jee=D
n. 10 huutopakettia, eikä siitä ole ollut mitään riesaa.
EN suosittele huutopakettia, siitä on pelkkää riesaa! Itse olen saanut/huutanut 25 pakettia, jotka on lähetetty huutopakettina ja myyjillä on ollut pelkkää riesaa. N. 5 pakettia on seikkaillut ties missä ja lopuilla on ollut ongelmia tulostaa sitä osoitekorttia vai mikä se nyt onkaan.
Mä itse en ole kuullut ainoastakaan ongelmasta huutopaketeissa
t.ap
joku auttaa,kun kuitenkin luette mitä olen kirjoitellut???