Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette selvinneet pettämisestä?

Vierailija
07.12.2008 |

Millaiset sanat ja ajatukset ovat auttaneet?

Minulla sellainen tilanne, että suhde jo päättynyt, mutta vihainen ja pettynyt silti ja pelkään, etten seuraavassa suhteessa (jos sellaista edes tulee) uskalla luottaa, rakastaa ja olla normaalisti suhteessa.

Exän haukkuminen tms. ei auta, vaan haluaisin aikuisella tavalla tästä päästä eteenpäin. Jotenkin ymmärrän, että hän ei tehnyt sitä minulle (oli aiemmissakin suhteissaan pettänyt) ja se oli hänen ongelmansa, ei minun...

Mutta kertokaa kokemuksia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vain unohdit..?

Tietenkään ei menneeseen voi vaikuttaa, mutta voisiko siihen, ettei vastaavaa tapahdu toisen kerran? Ja ei olisi myöskään kiva, jos tämä juttu sitten tulisi seuraavassa suhteessa mieleen häiritsemään.

Vierailija
2/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin jatkaa elämää, mutta kyllä se exän pettäminen silti hieman uutta suhdetta varjosti. Lähinnä oli tosi vaikea saada luottamus uuteen mieheen. Nyt vasta usean vuoden yhdessäolon jälkeen pystyn luottamaan, ettei nykyinen mies tee samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän se vika siinä exässä ole eikä ap:ssa. Joten miksi jäädä siinä rypemään ja suremaan, ryppyjä siitä vain saa.

Vierailija
4/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vain unohdit..?

Tietenkään ei menneeseen voi vaikuttaa, mutta voisiko siihen, ettei vastaavaa tapahdu toisen kerran? Ja ei olisi myöskään kiva, jos tämä juttu sitten tulisi seuraavassa suhteessa mieleen häiritsemään.

Tiesin, että syytä oli minussakin, koska kukaan ei petä onnellisessa suhteessa. Tiesin syyn ja syyhyn oli syy eli olin pitkään sairaslomalla, minulle tehtiin useampi leikkaus, söin kortisonia, seksihalut katosivat ja tunteetkin kuolivat.

En halunnut jatkaa vaikka mieheni olisi halunnut.

Uskon kohtaloon....näin oli tarkoitus käydä.

Vierailija
5/6 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies petti heti kun ensimmäiset hankaluudet suhteessa alkoivat, niin oli tehnyt tämä kaveri aiemminkin, eli ymmärrän kyllä, että kyse hänen heikkoudestaan/sitoutumiskyvyttömyydestään tms

mutta silti mietin, että miksi en pystynyt lieventämään noita hänen "heikkouksiaan" eli auttamaan häntä jaksamaan tässä suhteessa eteenpäin

kai se auttaa, kun ajattelee, että jokainen vastaa kuitenkin vain omasta elämästään ja omista valinnoistaan, jokainen aikuinen on lopulta vastuussa vain itsestään. eli miehen olisi hoidettava oma päänsä ehjäksi ja minun omani

Vierailija
6/6 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt murehtimaan tapahtunutta, koska siihen en voinut vaikuttaa. Voin vaikuttaa vain tulevaisuuteen.

Sattuihan se mutta elämä on aina ruusuilla tanssimista: välillä tanssitaan terälehdillä ja välillä piikeillä.