Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuulimunan jälkeinen vuoto

08.02.2009 |

vuotoa on nyt kestänyt 2vko:a. Mitenkäs kauan tätä mahtaa vielä jatkua? kyselen kokemuksia... Jälkitarkastus olisi pe ja toivottavasti nyt siihen mennessä olisi jo loppunut...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minulla vuoto kesti noin viikon. Lääkärissä kyllä sanottiin silloin, että vuoto saattaa kestää useammankin viikon tyhjennyksen jälkeen.

Tsemppiä tarkastukseen :)

Vierailija
2/3 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotoa kesti vähän reilu kaksi vko:a ja ensimmäiset kuukautiset tulivat n.4vko kuluttua. vuotoa kesti jälleen 2 vko:a. Vko tauko ja vuoto alkoi jälleen. Onko muilla ollut vastaavaa??? Taitaa kroppa olla vähän sekaisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuulimunan(rv.10+4) tyhjennysvuoto kesti aika vähän aikaa, mutta oli TODELLA runsasta varsinkin ekan päivän (tai yön oikeemmin), eli alkoi tyhjetä to-pe-välisenä yönä, perjantaipäivästä maanantaihin oli kuin menkkavuotoa, muutama isompi hyytymä tuli viikonlopun aikaan enää. Ja maanantai-iltana loppui kuin seinään vuoto. Sairaalassa tarkastettiin jo pe-aamuna että suurin osa on jo vuotanut pois, se oli kyllä ihan syöksyvuotoa koko edellisyön. Mutta mulla siis tyhjeni itsestään, ei ehditty lääkkeitä antaa (olisi annettu tuona pe-aamuna). Tietääkseni vuotelee niin pitkään että on kohtu tyhjä, joskus se tyhjenee vauhdilla, joskus todella hitaasti, niinkin että joutuu kaavintaan lopulta. Ja meillä kävi onnellisesti, yksiäkään menkkoja ei ehtinyt tulla tun tyhjennysvuodon jälkeen, olen jo uudestaan raskaana, toivon mukaan paremmalla onnella tällä kertaa!!