Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hassun idean

Vierailija
08.02.2009 |

Kun täällä aika usein äidit puhuvat, ettei ole lapsilla paikkaa minne viedä lapset hoitoon, kun äiti ei jaksa. Ajattelin josko voisi kehittää johonkin jonkun pinon, missä voisi ilmoittaa paikkakunna mistä tällainen äiti voisi löytää lapselleen hoitopaikan. Kuten esim. minä olisin valmis ottamaan 1-2 lasta silloin tällöin hoitoon, jotta vanhempi, tai vanhemmat pääsisivät vapaalle ja hengähtämään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi Oulun seudulta yksi äiti, joka mielellään alkaisi tähän. Itsellänikään ei ole turvaverkostoa lähellä, johon voisi turvautua hengähdystauon puitteissa.

Vierailija
2/5 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin just ihan tällä hetkellä tilanne on pikkuisen teoreettinen, kun esikoinen on jo 10-vuotias ja kakkonen vasta masussa ;) Periaatteessa oisin kyllä kiinnostunut tästä :) Alue voisi olla mulla välillä Tikkurila-Kerava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hoitorinki olisikin mahtava idea. Voisi vaikka olla joku systeemi, jolloin hoitamalla jonkun rinkiin kuuluvan lapsia saisi jotain pisteitä vaikka, ja sitten niillä "pisteillä" vois ostaa hoitoapua. Olisi vähän reilumpi systeemi sitten.

Vierailija
4/5 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuntemattomalle en lastani hoitoon veisi. Vaikka kuinka äiti av:lla kirjoittelisi... tai ehkä juuri siksi ;-)

Vierailija
5/5 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pitäisi ensin tutustua jne. Mä joskus aikoinani puuhastelin edelliselle paikkakunnalle tollasta rinkiä, mutta oli niin ujoja äitejä että homma tyssäsi siihen. Nyt mulla on jopa mieskin apuna, ja innostunu tästä hoitopaikka ajatuksesta, vaikka meilläkin on omia lapsia. Alkuperänen ajatus meillä oli sijaiskotitoiminta, mutta kuitenkin kallisutaan kuitenkin vaan tällaiseen "apuun" että meiltä saisi parikin ipanaa vakihoitopaikan ja ilmaisen sellaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän