Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitkaa naisten kielelle tämä miehen sanoma:

Vierailija
08.02.2009 |

"Olen jo nyt melkein rakastunut sinuun."

Tilanne on se, että mies pelkää rakastuvansa minuun, koska olen kihloissa ja tietää etten aio erota miehestäni. Haluaa siksi vältellä mahdollisia kohtaamisia kanssani. Tarkoittaako tuo hänen "melkein jo rakastunut" sitä että todellisuudessa on jo rakastunut? Mielipiteitä! :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on "iso kala" on tapaus takuuvarma Auervaara. Ja pyyhkii verhoihin lähtiessä.

Jos taas ei niin suosittu, voi olla tosissaankin.

Ja sitä rataa vähän nössö.

Anna olla

Vierailija
2/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan taitava sellainen. Minun tulkintani ap:n antamien tietojen valossa on, että enemmän tai vähemmän laskemoivasti haluaa seksiä kanssasi.

Varmasti pitääkin sinusta, mutta enemmän haluaa sänkyyn kuin on ihastunut, saati rakastunut.

(Ap: Puolustelet ja selittelet pelottavasti siihen malliin, että olet pian vaikeuksissa. Jos haluat vanhalta ja viisaalta neuvon, niin suosittelen sua olemaan ajattelemattakaan tuota kaveria. Ja pysymään ehdottomasti kaukana tilanteista, joissa sillä on mahdollista sanoa sulle tuollaisia!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä voimme vain spekuloida mitä hän on mahtanut lausahduksellaan tarkoittaa, mutta mielestäni tuollaista kuin "melkein" rakastumista ei olekkaan; se on hömpänpömppää eli fuulaa eli kuulostaa kivalta mutta samalla niin kovin kliseiseltä.

Toivottavasti pystyt, ap, jättämään koko tyypin taaksesi. Ei kuulosta sen arvoiselta tyypiltä että kannattaisi tehdä minkäänlaisia uhrauksia.

Vierailija
4/17 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole valmis kyllä sitoutumaan. Pidä hänet rakastajana...

Vierailija
5/17 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanomisten merkityksestä, jos kerran olet kihloissa toisen kanssa. Hiveleekö se jotenkin sinun itsetuntuasi, että joku toinenkin on sinuun ihastunut... Kasva aikuiseksi!

Vierailija
6/17 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän miehen kanssa olen nyt naimisissa.

Mielestäni mies ei koskaan käytä kyseisiä sanoja jos mielessä vain seksi. Silloin puhuu tyyliin, olet kiinnostava, kiva tyttö ja lähdetkö mun mukaan. Sellaisen miehen sanavarastoon ei kuulu sana rakkaus ei edes melkein rakastunut.

Vierailija
7/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"melkein rakastunut" :D

Vierailija
8/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heilastelemaan miehesi selän takana, eli ei halua mitään sinkkunaista vaan varatun, jottei sitten olis "loukussa".

Eli sitoutumis kammoiselle kuulostaa.

Vierailija
9/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä uutta ja tulkittavaa tässä on?

Vierailija
10/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada sinut petiin. Kaikki miehet eivät ole niin tylsiä ja jotenkin yksipuisia kuin 2 ilmeisesti kuvittelee. Uskon että hän on rakastunut sinuun. Tunteiden tunnustaminen mahdottomalle rakastetulle (olethan varattu) on kova paikka ja muotoilut sen mukaisia. Voisitko pitää häneen vähän välimatkaa, jos hänen lemmentuskansa siitä helpottaisi?

Vierailija
11/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoi tämän "melkein rakastunut" melko tuskaisella äänellä ja tilanne oli tosi vakava.

Vierailija
12/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nyt melkein rakastunut sinuun = älä vain luule, että oikeasti kiinnostat minua, haluan vain päästä kerran sänkyysi ja sen jälkeen pyyhin spermat ikkunaverhoihisi ja lähden matkaani enkä ikinä palaa...

Vierailija
13/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on rakastunut. Käytännössä tarkoittaa sitä, että ei aio olla kanssasi enää, koska haluaa varjella itseään. Olethan mahdoton nainen hänen kannaltaan.

Vierailija
14/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itsekin näin, sillä hän on kertonut suoraan, että hänen on suojeltava itseään ja tilanne on mahdoton. Halusin vain kuulla muiden kommentteja siitä, voisiko tuo mahdollinen rakastuminen olla itsesuojeluversio todellisesta rakastumisesta.

ap

Vierailija
15/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tilanne on mikä on. Halusi sanoa sen sinulle, mutta hiukan "pehmentää" sanomalla " melkein". Selvää pässinlihaa. Varo, ettet joudu hankaluuksiin :)

Vierailija
16/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varattu, tarkoitus on saada sinut miettimään itseään. Ja se tavoitehan on nyt saavutettu. Tästä ei olekaan enää pitkä matka siihen kun alat itse pohtia "mitä jos.." Kohta sitten olet hänen sängyssään ja mies on puhdas pulmunen, koska kaikki on tapahtunut sinun aloitteestasi. Mies on erittäin taitava, täytyy myöntää.

Vierailija
17/17 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies on jo ilmaissut että on hyvin vahvasti ihastunut, jopa rakastumassa ja että tilanne on hankala, miksi siinä pitäisi olla sen kummempaa tulkittavaa. Vaikka osa miehistä (ja naisistakin) on erittäin taitavia manipuloimaan, suuri osa kuitenkin tarkoittaa sitä mitä sanoo.

Jos ap mietit itsesi tämän ihastuneen miehen tilalle, etköhän sinäkin haluaisi ottaa etäisyyttä suojellaksesi itseäsi. Ja sinä voisit kunnioittaa miestä sen verran ettet enää ottaisi yhteyttä, etkä tahallasi "kiusaisi" vaikka toisen kiinnostus hiveleekin itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi