Lapsen tarhakaverin kutsumisesta leikkimään. Onko tämä ihan tyhmä idea? ov
Kommentit (4)
ihmetyttää ettei tällä palstalla ehdoteta että kutsu esitettäisiin sellaisella valokuvajoulukortilla runon muodossa:
Hei iskä ja äiskä Viivin!
Tässä kera meidän perheen tiimin!
Ajattelin kuinka hubaa voisi olla
meidän joukkiolla!
jne
Meidän lapsi on nyt 3v ja olen jäämässä kuukauden sisällä äitiyslomalle ja lapsi jää kotiin kanssani.
Lapsen päiväkoti ryhmässä on toinen saman ikäinen tyttö (ovat ryhmän vanhempia, joukossa on myös yksi toinenkin 3v, mutta hän on vasta tämän vuoden puolella täyttänyt tuon ja tytöt ovat syntyneet syksyllä, loput ovat 1-2v). Tuo tyttö on hoidossa 8-10 päivää kuukaudessa (meidän lapsi on 10 päivää kuussa hoidossa mieheni työn takia).
Olen huomannut nyt parin kuukauden ajan, että meidän lapsi kyselee joka hoitoaamu, että tuleekohan "Viivi" tänään hoitoon? Ja jos tyttöä ei vielä näy, hän kysyy tädeiltä, että tuleeko "Viivi" tänään?? Ja jos vastaus on joo, lapsi on ihan onnesta soikeena. Ja jos satutaan viemään lapsi vähän myöhemmin hoitoon ja "Viivi" on jo tullut, tytöt halaavat toisiaan kunnolla jne. Tädeiltä on tullut paljon sellaista palautetta, missä kehuvat kuinka hyvin tytöt leikkivät keskenään pitkiäkin aikoja.
Ja nyt tuo meidän tyttö on parin viikon ajan puhunut, että hän haluaisi "Viivin" meille leikkimään tai hän haluaisi mennä itse "Viivin" kotiin leikkimään. Emme tunne "Viivin" vanhempia joten ajattelimme miehen kanssa tehdä näin..
Laittaa "Viivin" lokeroon lapun, missä olisi meidän puhelinnumerot ja ehdotus, josko tytöt voisivat joskus tavata. Onko tuo ihan pöljä ajatus?
ihmetyttää ettei tällä palstalla ehdoteta että kutsu esitettäisiin sellaisella valokuvajoulukortilla runon muodossa:
Hei iskä ja äiskä Viivin!
Tässä kera meidän perheen tiimin!
Ajattelin kuinka hubaa voisi olla
meidän joukkiolla!
jne