Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako näin taantuma-aikana tehdä lapsia?

Vierailija
07.02.2009 |

Mietin vain, kun ei ikinä tiedä milloin lomautetaan tai irtisanotaan? Meillä on useampi lapsi ja vielä yhtä tahtoisin, mutta mietityttää, kun on vähä huonommat ajat näin menossa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä mielessä kannattaa tietysti ryhtyä lapsentekoon - any way, ei kai kukaan mieti lapsentekoa globaalitalouden suhdanteiden mukaan ?

Vierailija
2/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun mies on rakennusalalla ja varsinkin tätä alaa tämä taantuma tai tuleva lama koettelee! Haluaisin kovasti, mutta olen kotiäiti ollut viimeiset vuodet. Entä jos mieheni irtisanotaan. Kestääkö meidän talous. Riittääkö meidän resurssit hoitaa perhe kunnollisesti. Eihän voi ajatella vain, että anti mennä vaan...? Hassua.

Tää ei ole sitäpäitsi enää globaalia... Tämähän on jo ihan kansallista. 100 000 yt-neuvottelussa Suomessa. Joka 25 henkilö työelämässä.

Minä siis mietin lapsentekoa globaalitalouden suhdanteiden mukaan - näköjään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet töissä nyt, sinua ei voida lomauttaa tai irtisanoa äitiysvapaalla. vietä pitkä hoitovapaakin ja pääset töihin, kun pahin ohitse.

Vierailija
4/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olettaen, että et tule vielä tässä kuussa raskaaksi, niin johan tämä taantuma on jo taittunut ja ne yritykset, joilla on menneet huonosti, ovat jo kaatuneet jos ovat kaatuakseen.

Vierailija
5/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en miettisi asiaa noin, siitä vaan tekemään, jos tuntuu, että jostain tarpeen tullen ne rahatkin löytyy.

Vierailija
6/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kamala ressi tullut mulle itelleni tästä. Ihan kamala vauvakuume päällä, mutta tämä taantumahöpötys saa pään ihan sekaisin. Tulee ajatuksia, että pitänee laittaa lapset hoitoon ja lähteä hakemaan kesken kaiken ammattia vastaava töitä. Lisäkouluttaa itsensä ja etsiä työ ihan pahimman pelossa.

Olen aina halunut monta lasta. Tykkään olla kotiäitinä. Mutta tämä saaperin taantuma saa pään ihan sekaisin. Ei sinänsä pariin vuoteen huolta, kun ukko liitossa. Jos vaikka lomautuslaput saisikin kouraan, niin hyvin silti pärjättäisiin. Taatusti. Mutta entä jos lamasta tuleekin syvempi. Kestää esim. yli 3 vuotta. Entäs sitten?

Vierailija
7/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei lomautettu, mutta lomarahoista hän joutui aina luopumaan laman aikana. Ihan hyvin tultiin taloudellisesti toimeen. Ei nyt mitään ulkomaanmatkoja tehty, mutta ei nälkääkään nähty eikä tarvinnut soppalassa käydä. - 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi