Kun on hankkinut kaikki muumimukit, reimatecit, kuukupit ja mariskoolit
Kommentit (17)
Pistät entiset huutonettiin ja alat kerätä uutta sarjaa. AINA tulee jotakin, joka on "uusi muumimuki".
Muumimukeja, mariskooleja, ja reimateckejä tulee ainavaaan uusia ja ihanampia! JA ne kaikki on PAKKO saada!!!!
Samoin Reimatecejakin pitää ostaa aina kun edelliset jää pieneksi tai kuluu puhki.
Sen sijaan lisäksi voit alkaa ostelemaan tyttärellesi Littlest Petshoppeja ja pojallesi Brion junarataa. Niitä on oltava laatikkokaupalla molempia. Petsejä pitää olla ne kaikki hahmot kerättynä.
Sitten rupeat ostelemaan itsellesi ja lapsillesi Marimekon vaatteita ja Bamse-nallea ja vauvalle vintagea.
Ja jos vielä jää rahaa niin ostatte vitriinin johossa muumimukit ja mariskoolit on nätisti esillä ja alatte sitten säästämään Jämerä-kivitaloa vaten.
hankitaan käsilaukku ja panostetaan kosmetiikkaan ja vilkuiillaan sillä silmällä nuorempia miehiä.
kehuskelemaan että mulla on nyt se ja mulla on nyt SEkin....et kyllä mä oon hyväosainen!
Sinussa on filosofin ainesta, tai kirjailijan, ehkä laulujen sanoittajan :-) Ymmärrän mitä tarkoitat.
Jostain syystä olemme säästyneet mariskooleiltakin, eikös niitä saa aina lahjaksi...? Kuulemma.
Sitten on vuorossa lapin lomat lasketteluineen, kylpyläreissut ja etelänlomat. Sitten ei ehdi kaupoissa kierrellä, vaan kiertelee muualla.
Kalorilaskuriin ja päivitellään aterioiden kalorimääriä ;)
Sain hyvän mielen tästä aloituksesta. Kiitos!
T. Se, jolla on kaikki muut paitsi kuukuppi
Hukataan edellinen krääsä ja hommataan tilalle "aitoa" fengshui kamaa, joka takaa onnellisuuden... :)
Olen ulkosuomalainen ja kayn suomessa pari kertaa vuodessa...
Aina on tullut kasa uusia muumimukeja, erivarisia mariskooleja ja uusia marikankaita ,aalto-vaaseja, iittalan lasikippoja, kirjoja, elokuvia... niin ja lapsetkin on kasvanut ja pitaa ne haalarit kin TAAS hankkia...
ja jos ei muuta niin voin ostaa ne UNIKKOKAVELYSAUVAT....
kiitos vaan hyvasta aloituksesta, tosiasia on etta hamstraan tata suomalaisuutta mukaan aina siella kaydessani :0)
Hankit keinutuolin ja odottelet mummoutumista kaikesa rauhassa...