Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ja homoseksuaalisuus

Vierailija
07.02.2009 |

Elikkä onko palstalasilla kokemuksia kuinka aikaisin voi huomata lapsen kasvavan kieroon ja mitkä ovat merkit.

-Huolestunut isukki-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei, toivon etta juuri sinun lapsellasi ei ole epäonni olla homoseksuaali, sen verran asenteelliselta tuo aloitus kuulostaa, ja ennustaa hänelle vaikeaa elämää. Nykytiedon mukaan homoseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, siihen ei "kasveta kieroon" vaan se on ihmisessä läsna jo alusta alkaen eikä sitä voi muuttaa vanhempien kasvatustoimenpitein tai muutenkaan. Anna lapsesi kasvaa rauhassa ja auta häntä olemaan onnellinen sellaisena kuin on, oli hän sitten homoseksuaali tai ei.

Vierailija
2/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun te kouluttamattomat läskipersemammat ette tajua, mitä tarkoittaa provo ja provosoiva teksti. Ei se tarkoita, että juttu ei olisi totta. Aloitusteksti on provosoiva, on se sitten henkilön oikea mielipide tai ei. Miten voitte aina kirjoittaa: "Toivottavasti tämä on provo"? ARGH. Ja aiheeseen: toivottavasti et ole oikeasti tuota mieltä, vaan yrität provosoivalla aloituksella aiheuttaa keskustelua. On valitettavasti olemassa paljon isiä, jotka ajattelevat oikeasti homouden olevan kehitysvammaan verrattavissa oleva asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti olemassa paljon isiä, jotka ajattelevat oikeasti homouden olevan kehitysvammaan verrattavissa oleva asia.

Vierailija
4/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 2: tiedoksesi että tämä kouluttamaton läskiperse on väitellyt normaalipainoinen. :) Onko "provon" määritelmäsi mahdollisesti Encyclopedia Britannicasta vai mistä olet päätellyt sen? Provo on minulle eri asia kuin pelkästään provosoiva aloitus (jos olisin halunnut käyttää tätä jälkimmäistä termiä, olisin niin tehnyt): minulle provo on nimenomaan nettipalstaa varten _keksitty_ ärsyttävä aloitus. Itse saat toki käyttää mitä määritelmää haluat mutta jätä minut sen ulkopuolelle, ja opettele käyttämään kauniimpaa kieltä, kiitos.

Vierailija
5/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tykkäsi leikkiä rauhallisempia leikkejä ja pukeutui useasti äitinsä vaatteisiin, halusi pukeutua värikkäästi ja mitähän vielä.. Eli oli ihan tavallinen lapsi!! Ei noista asioista voi päätellä tuleeko homo vai hetero :) Ollaan kyllä useasti mietitty hänen lapsuuttaan, mutta ei hän ollut kovinkaan paljon erilainen kuin muut sisaruksensa.

Vierailija
6/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun homofobias kertoo vaan sun omasta homoudestas...yrität raukka elää heterona, vaikka oikeasti tunnet vetoa miehiin. Nyt pelkäät, että lapsesi on perinyt ominaisuutesi...Tollaset pienimunaset kaappihomot oksettaa...

Oikeasti homokin voi olla hyvä tyyppi, mutta sä olet pelkkä pelkuri:):)

Vierailija
7/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 3

Täällä 2: tiedoksesi että tämä kouluttamaton läskiperse on väitellyt normaalipainoinen. :) Onko "provon" määritelmäsi mahdollisesti Encyclopedia Britannicasta vai mistä olet päätellyt sen? Provo on minulle eri asia kuin pelkästään provosoiva aloitus (jos olisin halunnut käyttää tätä jälkimmäistä termiä, olisin niin tehnyt): minulle provo on nimenomaan nettipalstaa varten _keksitty_ ärsyttävä aloitus. Itse saat toki käyttää mitä määritelmää haluat mutta jätä minut sen ulkopuolelle, ja opettele käyttämään kauniimpaa kieltä, kiitos.

Vierailija
8/8 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen suuntaus alkaa näkyä siinä vaiheessa, kun murrosikäinen alkaa kiinnostua toisesta sukupuolesta - homoseksuaali ei siis kiinnostu toisesta sukupuolesta vaan samaa sukupuolta olevasta.

Koska homoseksuaalisuus on edelleen varsin epätoivottu ominaisuus yrittävät monet nuoret aluksi seurustella vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, mutta nämä suhteet loppuvat lyhyeen.

Tyttäreni, joka on lesbo, ei ole koskaan osoittanut mitään muuta kuin toverillista kiinnostusta poikia kohtaan ja yläkoulussa hän alkoi jäädä pois kotibileistä siinä vaiheessa kun toisilla oli jo poikaystäviä.