Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajaa pettämään? ja miten miehet kokee toisen naisen?

Vierailija
07.02.2009 |

Itsellä on se tilanne, että olen toivottoman ihastunut toiseen mieheen (kunnollinen perheen isä) ja itselläni on myös perhe ja ihana mies. Oma mieheni on himottava ja meillä on hauskaa yhdessä ja seksi on estotonta. Täydennämme toisiamme hyvin jne. Mutta sitten vain näin kerran tämän toisen miehen ja ihastuin heti (vaikkei tyyppi ole sen komeampi kuin oma miehenikään), mies tuntuu olevan sielun kumppanini ja hän saa kaikki aistini värisemään. Olen jo vastustellut vuoden himojani enkä enää kohta jaksa. Nain omaa miestäni senkuin kerkiän, mutta se ei riitä, haluan tätä toista edes kerran. Sähköä on ilmassa vaikka kuinka paljon. Hänellä on itsellään hyvännäköinen vaimo ja perheasiat ok.

En ole tyrkyllä vaan olen yrittänyt kaikin tavoin vältellä tätä toista miestä. Mutta kun lopulta kohtaamme jäämme vain tuijottamaan toisiamme hymyillen. Ajattelen häntä aina.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalaisten "hässiminen" eli baarireissun jälkeen vähän yritettiin. Hän oli sen verran maistissa, ettei oikein onnistunut. Se ei kuitenkaan johtanut noloon tilanteeseen vaan pystyttiin jutteleen. Meillä on parempi tilaisuus noin kuukauden päästä, kun mun mies on matkoilla. Silloin on tarkoitus yrittää uudestaan. En tiedä mitä tapahtuu tässä välissä tai sen jälkeen. Meillä ei oikein oo paikkaa missä puuhastella.

Mun olo on nyt ihan ok, vähän samanlainen oli silloin, kun petin miestä eka kerran. Jännittää vaan, että kyseleekö mun mies myöhään kotiutumisesta... On nimittäin vielä töissä.

Vierailija
22/23 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen toista miestä jatkuvasti, silti rakastan omaani. Ja seksi on hurjaa ja edelleen estotonta. Silti ajattelen tätä toista jopa sängyssä. Pelkään kuitenkin, ettei tuo toinen pystyisi täyttämään mieheni paikkaa, sillä oma mieheni on todella taitava ja mahtava rakastaja. Saan häneltä kuitenkin vain 3-5 kertaa viikossa ja välillä saan olla kerjäämässä. Mulle kävis tämä toinen mies ihan puhtaasti rakastajaksi, kaipaan ah niin ihania pikapanoja!

Ei hitsi, ei kai tässä auta muuta kuin alkaa kutomaan villasukkaa ja käydä kylmässä suihkussa ja ajatella asiaa vuoden päästä... Vitsit kun tietäis tämän toisen miehen ajatukset... Hän katsoo mua nykyään niin kiinteästi, pieni pilke silmäkulmassa ja ääni on mitä pehmein... ja ihasti hymyillen. (mahtaakohan tarkoittaa yhtään mitään?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde työkaveriini. Alusta alkaen mies on tehnyt selväksi, että haluaa vain kaveruutta ja seksiä. Mutta käytännössä osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä paljon enemmän kuin mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän