Hui kun säikähdin (oikeesti)!! Linkki.....
Kommentit (13)
katsohan kriitiisesti itseäsi peilistä, tai otata se valokuva ja katso sitä. Älä ole pelottava!
se, että se on vasta 21 vuotta!!!!!!!!!! Näyttää ihan vähintään kolmekymppiseltä joka 'yrittää' näyttää teiniltä... Huoh...
Miten tuolta irc-galleriasta löytyy noita tyyppejä? En osaa käyttää koko galleriaa
kattokaa tuon toisen linkin uuniomenoita!!! repesin ihan täysin!!
mut sit huomasin kans iän,eli näytti kyllä tooooodella paljon vanhemmalta... mut voi olla et toi meikki on johonkin 90-luku bileisiin ;D koska silloin mä käytin sellaista meikkiä (tosin olin alle 18v...)
paina joko satunnainen tai sitten yläkulmassa on se hakuhommeli jolla pystyy hake eri nickeillä olevia. Esim. tässä toisen linkissä oli kuvatekstinä jotain tyyliin kiitos ^wäpätti^ ja sen ku kopsaa sinne yläkulman ekaan boksiin niin pääsee kattoo sen profiilia.
joka hiivatin ikisessä näyttää samalta!!! LoL
tekeleistä oikein makuhermoja kutkuttelevan näköisiä.. yök
rinsessalla ei taida kyllä olla kaikki kotona. :D
kattokaa tuon toisen linkin uuniomenoita!!! repesin ihan täysin!!
katsohan kriitiisesti itseäsi peilistä, tai otata se valokuva ja katso sitä. Älä ole pelottava!
katsookohan noi ikinä omia kuviaan ja eikö ne tajua, että jotain olis vialla kuten nyt noi ripset.
Mä aina ihmettelen yhta puolitutttua jolla on aina sellaiset hassut u rajaukset silmien ulkoreunalla.
Sokeutuuko sitä omalle meikkaamiselle nin, ettei jonain päivänä tajua meikkaavansa klovnia.
t