Milloin aloititte uudelleen seksin synnytyksen jälkeen?
haluasin tietää millä tavalla teidän seksi elämä lähti uudelleen käyntiin synnytyksen jälkeen ja millä tavalla?Itsellä vasta muutama päivä synnytyksestä,mutta koska kaikki sujui hyvin ja yleinen vointi kai parempi kuin odottaa saattaa,niin haluasin vastauksia/kokemuksia tästä ajasta.
Haluaisin myös miehiltä vinkkejä kuinka pitää seksuaalisuutta yllä kun ei voi nauttia seksistä ja mitä mies toivoo/mitä voisi tehdä...itse haluan kovasti ,että tämä onnellinen aika on onnellinen kaikilla mahdollisilla tavoilla!
Kommentit (5)
mutta me aloiteltiin aina pari vk synnytyksen jälkeen. Kun joskus gynellä jälkitarkastuksessa olin, kysyi, et "varmaan ootte jo alottaneet seksin, ja sujuuko" ja uskalsin sitten myöntää että joo on aloitettu ja no problem, tikkiarvet vähän tuntuu. Niin sanoi, että just kun aloittaa suht pian, niin siitä ne arvetkin sitten ajan kanssa paremmin vertyy ja tasottuu. Että ihan positiivisena piti suht nopeaa aloittamista.
Jokaisen oma asia tietty. Mut ite oon todennut, et synnytyksen jälkeiset viikot vielä haluttaa, kun ei ehkä hormonit ihan alas oo laskeneet, ja siitä ajasta haluan nauttia, kun pitkä imetys sitten kuitenkin vie hormonitasot sen verran alas, ettei niin paljon haluta ja kuivuuttakin voi olla.
Varovasti toki aloiteltu, mut ei oo ollu mitään isompia ongelmia. Yllättävän hyvältä on tuntunut.
Nainen
kotiin halusin niin kauheasti miestäni että... joten harrastimme seksiä heti, tietenkin hellsti ja hitaasti... kondomin kanssa,
Vähän aristaa välilihan seutu, itse yhdyntä tuntuu samalta kuin ennen. Se, mitä olen ihmetellyt, on klitorisorgasmin puute. Paikat ilmeisesti niin hellinä (imetyksestäkin) että kosketus ei tunnu samalta. Onneksi unessa olen saanut, joten hermot eivät lopullisesti ole päreinä... ;)
jälkivuoto kesti aika kauan = jälkitarkastuksen tienooseen, joten sit vasta aloteltiin. Seksi oli parempaa kuin koskaan. Paikat eriysen herkkinä, enkä mitään klitorisorgasemaja kaipaillut kun voi muutenkin saada;-)
mies ei pidä verestä seksin yhteydessä, joten odotimme jälkivuodon loppua ennen varsinaista yhdyntää. Taisi meillä jotain pettingiä olla jo vähän aikaisemmin, mutta minulla alun hormonimylläkkä ja väsymys vei haluja aika pahasti.
Esikoisesti oli lisäksi tikkejä, ennen niiden sulamista ei varmaan olisi kummallakaan ollut kovin kivaa...