Tamperelaiset heinävauvat -09
Moi vaan kaikille
Ajattelin et olis kiva kuulla muidenkin tamperelaisten ajatuksia ja tuntemuksi odotuksesta, ja ehkä myöhemmässä vaiheessa vaikka tavata kun vaavit ovat syntyneet.
Itse olen 24 v ja odotan toista lasta. Ensimmäinen lapseni on 2,5 vuotias. Asun tampereen alueella. Laskettu aika 18.7.09 eli tukala kesä tiedossa.
Laittakaa viestiä jos haluatte keskustella :)
Kommentit (6)
Jos tällainen lähes-tamperelainen ja lähes-heinäkuinenkin saa hypätä mukaan? Eli asutaan likellä Tamperetta ja la on 23.6. Olen vielä hetken 25v ja esikoisemme on nyt vähän reilun 2v.
Moi, yritin jo kerran aikaisemmin vastata, mutta se viesti tuntui häviävän johonkin. Mutta tervetuloa vaan kaikki mun puolesta mukaan, kiva saada keskustelu seuraa. Ja varsinkin kun ollaan melkein samassa tilanteessa toista odottaessa. Mä ainakin itse suhtaudun jotenkin erilailla tähän toiseen raskauteen kun ensimmäiseen, ehkä sitä osaa olla huolehtimatta liikaa. Tosin kyllä sitä huomaa välillä miettivänsä jotain ihan tyhmiä juttuja, mutta onneks on jo jonkin verran kokemusta tästä odotuksesta.
Aika tuntuu kuluvan todella nopeasti, jos vasta tein positiivisen testin ja nyt sitä ollaan jo 18 viikolla. Ekaa odottaessa aika ei tuntunut kuluvan mihinkään.
Ootteko jo kertoneet lapsillenne tulevasta vauvasta. me kerrottiin aika pian kun saatiin ite tietää. Ei tyttö sitä varmaan vielä oikein ymmärrä, mut sillä on paha tapa hyppiä meidän päälle ja mä en haluaa et se murjoo vauvaa, joten oli pakko kertoo sille et miks äiti ei aina haluu et mahan päällä hypitään.
Eli Tampereella asutaan,mie täytän toukokuussa 25v,ja neljättä lasta ootan.Laskettuaika on 8.7.09.
Meillä noi muksut kuuli kk-pari sitte et on tulossa vauva.Hyvin ottivat asian vastaan,ja nyt sit kilpaa kuunnellaanki et kuuluisko jo masusta jotain vauvaääniä.....ja aina sieltä muka jotain kuulu=)=) kuulemma vauva puhuu=)
Mut en nyt kerkee tän enempää jutusteleen.....
Tänään on taas sellainen päivä.. siis kaikki kummat ajatukset pyörivät mielessä. Kai tämä on sitä tyypillistä raskausajan alakuloa ja herkistymistä. Huvitan itseni silti noita pieniä vaatteita katsellessa erilaisilla nettikirpputoreilla ;)!
Huomenna sitten taas uuteen kouluviikkoon. Ensi viikko onkin taas hiukan rankempi kuin edelliset ja pitäisi illalla vielä tehdä koulujuttujakin. *ough, taas supistaa* Nämä supistukset ovat kyllä esikosta tuttuja. Eikä ainakaan viimeksi saaneet mitään aikaiseksi ennen 36.viikkoa. Joten olen siitä aika rauhallisella mielellä mutta kurjia ovat kun ovat niin kipeitä!
Siitäkin syystä haaveilen noista vauvanvaatteista, että esikon aikaan meillä oli melkein kaikki vaatteet sukulaisilta lainassa tuohon 70cm asti. Nyt on muksulle tulossa samoihin aikoihin serkku, joten ollaan vaatteiden suhteen kyllä ihan omillamme. Toisaalta olen innostunut kiertelemään kirppareita, joten eiköhän meillä ole kunnon vaatevarasto ennen kesää ;)! Pakkauksenkin otan ilman muuta. Onneksi sentään kaikki "tavarat" ovat omia ja hyvässä kunnossa, joten vauvaa varten ei tarvitse hankkia mitään.
Meillä muksu tietää kyllä, että äidin masussa on vauva, mutta eipä tuo sitä oikein käsitä. Ehkä sitten vasta kun vauva on tullut jäädäkseen!
Mukavaa viikkoa kaikille!
-Myy
Kiirettä pitänyt viimeaikoina, töissä menee suurinosa päivästä ja sit kotona pitäis jaksaa jotain tehdä. Mua väsyttää jatkuvasti, eikä tunnu saavan mitään aikaiseksi. Luulis et tää raskausväsymys olis jo menny ohi kun oon jo viikolla 19. No kait se tästä selkiytyy. Mites teillä muilla on mennyt viimeaikoina?
Eli Tampereella asustellaan ja aika samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, paitsi, että taidan olla hiukan vanhempi. Ikää on 27v, esikoinen on 2-vuotias ja LA 10.7. Olen ollut aika hysteerinen koko odotuksen suhteen ja jotenkin en ole ollenkaan osannut rentoutua. Ehkä sitten kun tuo puoliväli on saavutettu :)! Juttuseura on kyllä aina tervetullutta!
-Myy