Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitteko treenausta, mm salillä käymistä ihan normaalisti kierron loppuvaiheessa ennen raskauttanne?

21.11.2006 |

Minua siis mietityttää että uskaltaako treenata ihan kunnolla, tehdä esim. vatsoja jne. vai voiko se vaikuttaa jotenkin raskautumiseen, kiinnittymiseen tms?

Edellisissä raskauksissa olen himmannut tahti, mutta nyt on yritystä niin kauan takana etten enää jaksa himmata ja odottaa ja odottaa ja taas pettyä =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kävin salilla raskauduttuani pari kertaa, mutta vatsojen tekeminen tavallisella laitteella tuntui jotenkin epämiellyttävältä, joten tein vain vinottaisia vatsalihaksia jumppamatolla.

Ei näiden asioiden pitäisi vaikuttaa kiinnittymiseen.

Vierailija
2/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaikuttanut millään tavalla itse raskautumiseen. Itse asiassa kävin lisäksi myös ahkerasti juoksulenkeillä (n. 10 km matkoja) eli kyllä tuota liikuntaa voi ihan rauhassa harrastaa.

Kävin viimeisen kerran salilla tämän raskauden aikana muistaakseni viikolla 7, jolloin jo tiesin olevani raskaana enkä tehnyt vatsalihasliikkeitä lainkaan (alussa oli sellaista vihlovaa kipua + olin vuotanut verta). Sen jälkeen en voinutkaan enää käydä salilla/juoksemassa hirveän pahoinvoinnin takia.

Raskauden aikana olen etupäässä sauvakävellyt ja kävellyt heti kun pahoinvointi alkoi helpottamaan. Juokseminen tuntui tosi ikävältä, koska maha pullahti esiin hyvin aikaisin.

t. pikkutapiiri rv. 37+4

Vierailija
4/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkosta odottaessa kävin salilla ja body pumpissa läpi koko raskauden (vika body pump laskettuna päivänä). Myös näissä muissa raskauksissa olen rehkinyt tuossa alkuvaiheessa ja hyvin ovat silti alkaneet ja edenneet. En usko, että sillä olisi mitään merkitystä!