Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ä-pakkauksesta saadut vaatteet yms. ilmaisia?

Vierailija
06.02.2009 |

Moni kun sanoo, että miten joku voi pyytää noin paljon esim. kirpparilla äp:n vaatteesta kun sehän on saatu ilmaiseksi niin allekirjoitatko tämän väitteen?? ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äpakkauksen vaatteet kyllä pitää mielestäni myydä halvemmalla kuin kaupasta ostetut, koska ne ei mene niin hyvin kaupaksi.

Vierailija
2/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei ne ihan ilmaisia ole. Voi minusta niistä pyytää rahaa kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaja ei siitä varsinaisesti maksa (paitsi verojen kautta joo..). Mutta itse laatikosta suoraan ei makseta. Joten siinä mielessä ovat juuri sille yksilölle ilmaisia.

Toki sitten kaikki veronmaksajat (saajakin) on osaltaan maksanut vaatteet ja tavarat äp.laatikossa..

Mutta itsekin ihmettelen jos myydään äp-pakkauksen vaatteita ylihintaan, esim. haalari 10-20e, se on minusta liikaa kun tuntuu että myyjä silloin vain yrittää rahastaa saamillaan vaatteilla jotenkin..

Vierailija
4/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minusta ole ilmaisia. Minä olen ainakin kirppiksellä hinnoitellut äitiyspakkausvaatteet samalla tavalla kuin kaupasta ostetut ja on ne kaupaksi mennyt. Ja itse voisin kanssa niistä maksaa, jos tarvitsisin. En edes tietäisi mikä on äitiyspakkaus housu tai pusero.

Vierailija
5/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä joskus kirpparilla jonki verran pyytää kunnes jotenki muutama päivä sitten klikkas päässä, että maksetaanhan siitä periaatteessa just sen verran mitä sen pakkauksen rahallinen arvo on (siis jos sen ottaa rahana eikä pakkauksena). Ite en oo ilenny pyytää hirveitä summia äp:n vaatteista, normaalia, kaupan vaatteita, vähemmän siis.

Joskus oon kyllä ihmetelly, että miten jotkut viittii pyytää niin paljon!! Esim. vasta näin kirpparilla äp:n vanupuvun 8e!! Itellä on myynnissä suht vähän käytetty -04 pakkauksen toppapuku, hanskat, töppöset ja hattu yht. 4e ;)

ap

Vierailija
6/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ilmainen. Se on äitiys avustus. Ajatteletko että äitiyspäiväraha, opinto tuki, asumistuki jne. on ilmaista rahaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän