Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tyttö irc-galleriassa syyttää itseään Noran jutusta

Vierailija
05.02.2009 |

"no mä olin vika joka halas ja puhu sillo koulus, mä olisin voinu ottaa sen pullon pois."

" :'( anteeks nora, kaikki oli mun vika. :'(

"Anteeks Nora, tää kaikki oli mun vika, mä olisin voinu pysäyttää sut ottamalla sen pullon pois, rakastan sua silti aina <3 :'((:"

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku nyt viestii tuolle tytölle, ettei ala syytellä itseään.

Tosi, tosi surullinen juttu. Mutta hyvä, että asia kumminkin selvisi, vanhemmille ikuiseksi ajaksi katoaminen olisi ollut varmasti kaikkein pahinta. Olla jatkuvassa epätietoisuudessa missä tytär on. Mutta todellakin olisin toivonut asian päättyvän hyvin, eikä näin surullisesti. Voimia kaikille läheisille, ystäväville.

Vierailija
22/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheasiat loistavasti, kaveriasiat hyvin, kouluasiats erinomaisesti. Silti join itseni känniin keskellä koulupäivää! Yhdeksännällä luokalla toi luokkakaveri vodkapullon jostain etelänlomaltaan. Hänen vanhempansa ostivat tytölle viinat! No, minä sain sitten kuningasajatuksen juoda pienen hörpyn ja sitten hieman lisää. Kaverit sanoivat jossain vaiheessa, että olisi parempi lähteä koulusta kotiin. Kukaan opettajista ei huomannut mitään.

Myöhemminkin join aika useasti ja aina on alkoholi maistunut. En tiedä, mistä kumman syystä, sillä ahdistukseen ja suruun en ainakaan ole juonut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tapaus muistui mieleen...tuttu nuori syytti itseään vastaavassa tilanteessa ja n. puolivuotta tapahtuneen jälkeen hirtti itsensä. Paineet ja itsesyytös kasvoi liiaksi..Tuo tyttö tarvitsee apua. Noraa ei voi enää auttaa....

Vierailija
24/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noran vanhemmat ja isäpuoli olivat mukana etsinnöissä! Aloittivat ne jo kauan ennen kuin poliisi aloitti omansa

Vierailija
26/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin _turha_ kuolema. Omaisille, ystäville ja tuttaville suuri osanotto sekä voimia lähipäiville, viikoille, kuukausille.

Vierailija
27/29 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tiesivät oppilaalla olevan alkoholia mukana koulussa eivätkä sitä pois häneltä ottaneet.

Minä muuten ihmettelen kun jossain sanottiin Noran olleen koulukiusattu, ei minusta ollut sitä sorttia jota kiusataan vaan pikemmin niitä kingejä jotka kiusasivat... Ainakin omassa lapsuudessani tuollainen malli olisi ollut juuri niitä kaikkien ihailemia luokan kingejä.

Vierailija
28/29 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pikku faktaa kuten helvetillinen viinaleili keskellä päivää.

Vierailija
29/29 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pikku faktaa kuten helvetillinen viinaleili keskellä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän