Nuori tyttö irc-galleriassa syyttää itseään Noran jutusta
"no mä olin vika joka halas ja puhu sillo koulus, mä olisin voinu ottaa sen pullon pois."
" :'( anteeks nora, kaikki oli mun vika. :'(
"Anteeks Nora, tää kaikki oli mun vika, mä olisin voinu pysäyttää sut ottamalla sen pullon pois, rakastan sua silti aina <3 :'((:"
Kommentit (29)
toivottavasti kaikki on Noralla hyvin ja palaa kotiin pian..
nuori tyttö ottaa turhaan omalle vastuullen asian jolle ei mitään voinut. :(
ja sitten menet vaan niihin nora-yhteisöihin lukemaan.
Täytyykö olla tunnukset?
Tuota tyttöä pitäisi jonkun nyt halata (oikein rutistaa) kunnolla. Ei tosiaan ollut toisen teini-ikäisen syy tämä eikä hänen olisi pitänyt tajuta mitä tulee tapahtumaan.
Mä en ole yhtään seurannut keskustelua täällä...
niin sai varmaan jonkun ajatuksen juoda kännit keskellä päivää. Teineillä yleensäkin mielialat vaihtelee tosi nopeasti.
Mutta miksi nyt teini-ikäinen juo keskellä päivää.. Todennäköisesti hukuttaakseen pahaa oloaan ja hakeakseen huomiota. Kukaan ei tiedä johtuiko se koulusta, kotoa, ystävistä tai kenties poikakaverista..
Kamala tapaus, itku pyrkii kurkkuun, vaikka ihan ventovieraasta onkin kyse. Itselläni 14-vuotias tytär....
kun kyselin, että miksi joi keskellä päivää? Nätti tyttö, tavallisesta perheestä ja alkoholia keskellä pv... omituinen yhtälö!
MUTTA IRCistä selvisi jotain aivan muuta (kavereiden kertomana).... joka viikonloppu humalassa ja joskus viikollakin jne Taitavat kaverinsa olla ihan samanlaista. Tekisi hyvää jokaisen Akaalaisen teinin vanhemman käytä sieltä katsomassa mitä 14 vuotiaat oikein hommaavat
sukulaisten ja opettajien mukaan mäki olisin varmasti ollu kiltittyttö vaikka asia oli ihan toinen. teinit on teinejä
tuskin Nora yksin on dokaillut viikonloppuisin
sukulaisten ja opettajien mukaan mäki olisin varmasti ollu kiltittyttö vaikka asia oli ihan toinen. teinit on teinejä
Olin mäkin ns. kiltti tyttö, mutta kasilla juotiin harva se viikonloppu pari kaljaa ja oltiin "niin kännissä." Ei olis tullut mieleenkään juoda _päivällä_ ja aina porukassa ja myös porukassa pidettiin toisistamme huolta!
Tää juttu on kyllä todella ahdistava :-///
tullut mieleenkään, enkä olisi edes päässyt minnekään kaupungille haahuilemaan
Mutta joo, ei kai toinen teinix sitten tajua sen paremmin kuin se toinenkaan. Aikuisen tapauksessa olisi ilmiselvä heitteillejättö. Ainakin siltä joka sen näki itkemässä se sama pullo kädessä lumihangessa? Jos oli totta tuo siis.
tullut mieleenkään, enkä olisi edes päässyt minnekään kaupungille haahuilemaan
Join ensimmäisen kerran alkoholia ilman vanhempien valvontaa 17-vuotiaana lukion tokalla. Siihen mennessä olin saanut maistaa vanhempien lasista kulauksen halutessani. Vanhempani tiesivät oikeasti ja aina, missä olin - en kulkenut kylillä tai hengannut iltoja grillillä (joka olisi ollut pienen kylän ainoa paikka alaikäisille). Pumpulissa en silti kasvanut - isä oli koko varhaislapsuuteni alkoholiongelmainen. Ehkäpä se auttoi ymmärtämään myös, ettei ryyppäämisessä ole mitään hienoa. Seurustelujuomana alkoholi on aikuisilla ok.
Tulen aina kaipaamaan Noraa vaikka en häntä tunnekkaan.
Tämä tapaus koskettaa minua ja uskon että monia muitakin, asun Akaassa Viialan osassa eli Nora asui aika lähellä minua.
Olen iältäni 10.vuotias mutta suren silti ja otan osaa kaikkien suruun.
;;;;;;;;;;;;;;;((( En unohda Noraa koskaan <3