Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tienaa merkonomi? Entä tradenomi? Ja minkälaisista hommista?

Vierailija
05.02.2009 |

Entäs yo-merkonomi, tienaako enemmän kuin merkonomi? Kaipaisin siis ihan oikeita kokemuskia, en mitään taulukkopalkkoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän tradenomin joka tienaa n. 4500e/kk, ja toisen tradenomin joka tienaa n. 2000e/kk. Eli vaikea tuota on sanoa.

Vierailija
2/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yo-merkonomi, kaupan kassalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen sekä yo-merkonomi että tradenomi. Työelämässä olen ollut kymmenen vuotta, joista 3 vuotta äitiyslomalla ja yhden vuoden opiskelemassa. Asiantuntijatehtävissä olen ja palkka vajaa 3000. Ei huono, mutta ei huippuliksakaan.

Vierailija
4/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun "alojani" on kirjanpito ja toimistosihteerin, myymäläpäällikön jne työt. Ei mitään hirmuliksoja, mutta tuollaisiin töihin pääsee melko vaivatta tällä koulutuksella. Sitä kautta sitten eteenpäin parempiin palkkoihin.

Helposti saa esim. esimieskoulutusta jne.

Vierailija
5/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun "alojani" on kirjanpito ja toimistosihteerin, myymäläpäällikön jne työt. Ei mitään hirmuliksoja, mutta tuollaisiin töihin pääsee melko vaivatta tällä koulutuksella. Sitä kautta sitten eteenpäin parempiin palkkoihin.

Helposti saa esim. esimieskoulutusta jne.

Vierailija
6/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 1900€ kuussa eli en kovin häävisti.

Vierailija
7/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa 2400 euroa/kk. Mikä on hyvä liksa näissä hommissa valtion vinkkelistä mutta on mulla hommaakin.

Vierailija
8/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen assari ja tienaan 3200 per kk. Yo-merkonomi taustalla

Vierailija
9/9 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota luokkaa on olleet muutkin työni. Toimistotöitä olen tehnyt, lakutusta, reskontraa, puhelinvaihdetta, postitusta jne. Mielestäni aika perinteisiä merkonomien töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi