Voiko suhteessa olla salaisuuksia?
Olen seurustellut alle vuoden ihanan miehen kanssa. Hän on kaikin puolin "täydellinen", on vain yksi asia mikä vaivaa minua.
Seurustelun alkuaikana hän mainitsi edellisistä suhteistaan, on kertonut niistä mutta ei yhdestä. Sinänsä en ole utelias luonne mutta minua häiritsee että mies KIELTÄYTYY koskaan puhumasta tästä yhdestä suhteestaan. Yhdessä vaiheessa jopa olin vainoharhainen, ajattelin ties mitä..
Nyt vain ajattelen ettei hän luota minuun. Mitään selitystä hän ei ole antanut miksi ei kerro enempää kun kerran on ylipäätään maininnut suhteesta. Olen kysellyt että onko nainen ollut varattu, onko heillä ollut suuri ikäero jne. mutta mies sanoo että ei mitään sellaista.
Mikä tässä nyt on? Tyydynkö siihen että mies ei koskaan kerro, että hänellä on aina tämä salaisuus? Onko normaalia että salataan osia menneisyydestään kumppaniltaan? Vai pitääkö kaikki kertoa? Mies itse haluaa tietää kaiken minusta ja olenkin kertonut, itse en halua salata mitään.
Kommentit (24)
...sitten haluaisit tietää tästä entisestä suhteesta? Ei kai kukaan mitään yksityiskohtia mistään toisen entisistä suhteista edes halua tietää.
itse tein ihan kamalan virheen, etten kertonut ennen naimisiin menoa miehelle, että mulla on kauhea määrä luottokorttivelkaa ja kulutusluottovelkaa jne. Ja nyt kun se alkaa kaatua päälle, niin musta tuntuu että ois pakko kertoa mutta enää ei oikein voi=( Eli suosittelen olemaan rehellinen=)
Tosin noista eksistä: ei niistä kannata murehtia. Ne on mennyttä elämää=)
Ensin mäkin ajattelin alotuksesta, että mitä miettimään, mutta tollanen tokaisu saisi mun uteliaisuuden kyllä heräämään.