Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuh! Kuolaan miehen työkaveria!

Vierailija
03.02.2009 |

Se on niin seksikäs ja hyvännäköinen. Onneksi mun mies on vielä ihanampi. Vähänkö tytöt niiden töissä on onnekkaita kun saa hengata ja flirttaila niin ihanien miesten kanssa päivät pitkät. Onneksi mä en toisaalta oo siellä töissä, mulla ei varmaan riittäis itsehillintä pitämään näppejä erossa siitä makupalasta (joka ei ole se oma).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö koskaan ihmettele miksi miehesi on niin väsynyt työpäivän jälkeen? Käykö se oikeasti salilla ja siksi suihkussa? No jumppaa se on tämäkin...

Vierailija
2/5 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se työpaikka, jossa tytöt HENGAA ja flirttailee miesten kanssa? Särkänniemi? McDonald's? Oikeissa työpaikoissa kun ei HENGATA, vaan tehdään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä työlläsi raskautettu vaan hiljaa. Ehditäänhän me hengailla täälläkin aina kun emme paneskele ap: miehen ja sen kaverin kanssa... Sinulla on koiranvirka jos et muuta ehdi kuin työtä tehdä. Oletko liukuhihnalla töissä?

Mikä on se työpaikka, jossa tytöt HENGAA ja flirttailee miesten kanssa? Särkänniemi? McDonald's? Oikeissa työpaikoissa kun ei HENGATA, vaan tehdään töitä.

Vierailija
4/5 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen työkaveri on niiiiiiiiin hyvä pakkaus että oikeen vituttaa.. ja panettaa.. Onneks se on luonteeltaan aikamoinen kusipää niin ei harmita niin paljoa..

Vierailija
5/5 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijät ei paljoa ehdi hengailemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi