lapseton tuttavapari
puhui kotonamme tosi rasistisia juttuja ja minä tosi vihaisesti käskin heidän lopettaa. sanoin ettei meidän lapselle tarvitse sellaista opettaa. mies kysyi halveksien, että antaisinko tyttäremme seurustella mustan miehen kanssa. öö, tottakai antaisin. mies, nainen kuka tekeekään tyttäreni onnelliseksi ja kohtelee häntä kunnolla, on tervetullut meidän perheeseemme.
mies sanoi: yök, sä siis antaisit tytön lähteä mustan miehen matkaan. vaimo vieressä naureskeli ettei hän ainakaan olisi koskaan lähtenyt.
ei, en antaisi. en haluaisi tyttären lähtevän baarista minkään värisen tuntemattoman miehen matkaan. tätähän tuon lapsettoman parin oli vaikea ymmärtää.
en käsitä miten tuo itseään täynnä oleva rasisti mies kuvittelee olevansa ketään parempi mies. mikä tuo nainenkin on naureskelemaan. kovin tarkkaan hänkään ei mies valintojaan ole miettinyt.
saakeli.
kiitos kun sain avautua :D
Kommentit (10)
tyttäreni saa seurustella vaikka vihreän miehen/naisen kanssa jos on vaan kunnollinen ja tyttäreni on onnellinen hänen kanssaan. Lähipiirissäni on kyllä myös ihmisiä joille "musta mies" on edelleen kammotus, mutta he tietävät minun mielipiteeni ja minä heidän emmekä riitele asioista. Jos joku alkaa puhua jostain sellaisesta mikä minusta ei sovi lasteni korville, käsken lopettaa.
Jos heille lapsia tulee, niin eiköhän ne opeta nuo mielipiteensä eteenpäin. Mahtaa äijän naama venähtää jos lapset onkin yhtä tummia kuin pizzalähetti...
lapsettomuus liittyi tähän koska...?
mut ei sitä yleensä ääneen sanota.
tosi moni suomalainen noin? Oikeesti. Eikai suomalaiset sentää niin juntteja ole??
Uskomatonta että jollain ihon värillä ois väliä. Eikö se kokonaisuus ratkaisekaan? Mielummin alkoholisti, naisten hakkaaja murhaaja kuhan vain on vaalea?? Niinkö? Uskomatonta.
No tätä palstaa kun lukee niin ei tuu ikävä takasin Suomeen.
t. suomalaisen miehen vaimo
Mutta mä myös toivon että rasistisia juttuja puhelevat ei tekisi sitä mun lasten kuullen. Tosiasia on että tulevaisuudessa tän ajan lapset joutuvat olemaan tekemisissä paljon eri ihonvärin omaavien kanssa. Ja jos ei siedä kuin sitä omaa vaaleaa väriä, niin mitä luultavammin tulee olemaan vaikeuksia.
Tosin mielessä mäkin ajattelen ja toivon että lapseni eivät ottaisi mieheksi/vaimoksi tummaa, mutta en mä siitä viitsi mitään numeroa tehdä. Pakko kai se olis hyväksyä jos niin tulee käymään. Pääasia että lapseni ovat onnellisia. Suosin kuitenkin itse suomalaista alkuperää!!
sillä lapsettomuudella tuon kanssa tekemistä ollutkaan. toivon vaan että heillä käsitykset edes sen varran muuttuis kun omia lapsia saisivat että lapsen onni olisi tärkeämpi kuin omat ennakkoluulot.
yhtä päivettyneitä kuin afro-amerikkalainen tummahko neegeri...
Meille ei tollaset tuttavaparit tulis uudelleen kylään. Kammottavaa. Mistäs tiedät, vaikka lapsesi kuuntelisi ja saisi vaikutteita urpoilta.