Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työ loppujen lopuksi voittanut kotiäiteyden?

Vierailija
02.02.2009 |

nyt tuntuu et kuolen tänne... ja missasin vikan vuoden ku oisin vielä voinu olla kotona.. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jos meen töihin onko se kuitenkin sit ni mahtavaa..

Vierailija
2/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin voinut olisin kyllä halunnut olla vielä kotona. Rassaa työ ihan tosissaan ja kadehdin kaikkia jotka voivat jäädä kotiäideiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitaan sellasta duunia en ole viela tehnyt, joka olisi ollut mukavampaa kuin kotiaitiys. Kotona olemisessa ottaa paahan vain kaksi asiaa: 1. Huono palkka 2. Kauheat tyoajat. : )

Tarkeinta kotona ollessa on hakeutua muiden samassa tilanteessa olevien seuraan, jottei sinne duuniin kaipaa vain sosiaalisten kontaktien puutteessa. Itse kaymme joka paiva jossakin, missa tapaa muita aikuisia ja/tai lapsia. Aion kylla silti palata tyoelamaan noin kahden vuoden kuluttua.

Vierailija
4/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuopuksen kanssa kotona, kunnes aloitti hoidossa 1v. 4kk. ikäisenä, isosiskon kanssa samassa hoitopaikassa, pärjää ihan hienosti. Itse olen osittaisella hoitovapaalla eli teen ma-pe lyhyempää päivää, n. reilu 6 h/pv. Tykkään työstäni ja olen siinä hyvä. Aamulla, iltapäivällä ja illalla jaksan olla parempi äiti kuin yhteen putkeen aamusta iltaan, viikosta toiseen. Näin on hyvä meille, olen tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan